جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فلاحی

حوزه / نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پیامی روز جهانی کار و کارگر را به همه کارگران، به‌ویژه کارگران خدوم و پرتلاش استان همدان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پیامی روز جهانی کار و کارگر را به همه کارگران، به‌ویژه کارگران خدوم و پرتلاش استان همدان تبریک گفت.

متن‌ پیام بدین شرح است:

در دین مبین اسلام کارگر دارای مقامی رفیع است، چرا که تلاش او سبب استقلال جامعه‌ مسلمین، امنیت اقتصادی و پیشبرد اهداف عالی نظام اسلامی است.

پاسداشت این روز در ایران برخاسته از مبانی اعتقادی و ارزش‌های ملی و ریشه در توصیه‌های دینی دارد، همانگونه که امام علی(ع) در اهمیت کارگر و تلاش برای کسب روزی حلال می‌فرماید: "درهای رزق بسته است، آنها را با حرکت و فعالیت بگشایید، زیرا کار باعث برکت است".

روز کار و کارگر یادآور کوشش و تلاش مردان و زنانی است که در کارخانه‌ها، واحدهای تولیدی، کارگاه‌ها، معادن، خانه‌ها و هر جای دیگر سرزمین مقدس ایران با کار خود به زندگی معنا و حرکت می‌بخشند و با کمترین بهره‌گیری، بیشترین خدمت و سودمندی را تقدیم جامعه می‌کنند.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم از کارگران متعهد و پرتلاش کشور به خصوص کارگران مومن و دلسوز شهرستان‌های همدان و فامنین تقدیر و تشکر نمایم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام کارگر، به تمامی تلاشگران عرصه کار و تولید و گردانندگان چرخ اقتصاد و صنعت، تبریک و تهنیت بگویم، از خدای متعال توفیق روز افزون، سلامتی و سعادت همه عزیزان را مسئلت می‌نمایم.

احمد حسین فلاحی
نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha