شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مغیثی

حوزه / امام جمعه نهاوند با بیان اینکه کارگران، رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی هستند، گفت: اولویت کشور مسائل اقتصادی است که در نامگذاری امسال و سال‌های اخیر هم رهبر معظم انقلاب بر این موضوع تأکید داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، اظهار داشت: تلاش دشمن، بر ایجاد تفرقه و سوءاستفاده از این شرایط است و لذا امروز تلاش بر تحقق وحدت و مراقبت از آن بسیار ضروری است.

وی با بیان اینکه وحدت در جامعه اسلامی از سفارشات امامین انقلاب است، گفت: از دیگر تأکیدات رهبر معظم انقلاب در راستای حل مشکلات مردم، توجه به ابتکار در فعالیت‌هاست که ضروریست بر این مسئله متمرکز شویم.

امام جمعه نهاوند با اشاره به سفر رئیس جمهور به خوزستان، خاطرنشان کرد: همه مسئولان‌ در هر قوه و جایگاهی که حضور دارند، باید تلاش برای حل مشکلات مردم باشد و شبانه روز برای تحقق آن پا به کار باشند.

وی افزود: رویه‌ای که رئیس جمهور در پیگیری حل مشکلات دارد، باید سرلوحه عمل همه مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام مغیثی با بیان اینکه کارگران، رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی هستند، یادآور شد: اولویت کشور مسائل اقتصادی است که در نامگذاری امسال و سال‌های اخیر هم رهبر معظم انقلاب بر این موضوع تأکید داشتند.

وی خواستار تلاش برای رفع موانع سر راه تولیدکنندگان شد و گفت: مسئولان واحدهای تولیدی را تقویت و موانع تولید را برطرف کنند که عدم توجه به این موضوع مهم، خلاف سیاست‌های کشور و بر خلاف منویات رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه تقویت کار و کارگر و رسیدگی به حقوق و مشکلات کارگران از مطالبات مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: در مقابل کارگرانی که در خط مقدم تولید حضور دارند و با تمام وجود در این عرصه تلاش می‌کنند، مسئولان موظف هستند تا مشکلات این قشر را پیگیری کنند.

وی با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، یادآور شد: شهید مطهری را باید بهترین مصداق جهاد تبیین در زمان خود نامید، چرا که ایشان منافقین و گروهک‌های منحرف را رسوا می‌کرد و از آنجایی که دشمنان در برابر منطق این شهید بزرگوار نتوانستند مقاومت کنند، ایشان را به شهادت رساندند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha