جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/مراسم افتتاحیه مرکز تخصصی مشاوره اسلامی در سنندج

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: کاستن ناهنجاری‌ها و مشکلات خانوادگی نیاز به تربیت نیروهایی دارد که در اختیار جامعه باشند، تا مانع رشد این مشکلات و ناهنجاری‌ها در اجتماع و در خانواده شوند، زیرا دشمن تلاش زیادی برای از هم پاشیدن خانواده‌های ما در دستور کار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر عصر روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه مرکز تخصصی مشاوره اسلامی در مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج، اظهار داشت: مرکز تخصصی مشاوره اسلامی امام خمینی (ره)، به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه کردستان کارهای آن انجام گرفت و مجوز آن از قم اخذ شد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: افتتاح مرکز تخصصی مشاوره اسلامی از چند جهت دارای اهمیت است، یکی اینکه این مرکز متخصصانی را تربیت می‌کند که در آینده تاثیرگذار باشند.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر تأکید کرد: با افتتاح این مجموعه ان‌شاءالله بتوانیم قدم‌های اساسی در سطح استان کردستان برداریم.

وی خاطرنشان کرد: بعضی از مواقع افراد برای گذراندن دوره مشاوره اسلامی امکان رفتن به قم را نداشتند، ولی امروز با افتتاح این مرکز مشکل این افراد نیز برطرف شده است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان افزود: نیازمند تربیت نیروهایی هستیم تا مانع رشد مشکلات و ناهنجاری‌ها در اجتماع و در خانواده شوند، زیرا دشمن تلاش زیادی برای از هم پاشیدن خانواده‌های ما در دستور کار دارد.

وی اظهار کرد: وجود چنین مجموعه‌های علمی برای استان ما مورد نیاز بود،

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر گفت: در طول ۶ ترم درس این طلاب تمام می‌شود و اگر خداوند کمک کند ما می‌توانیم مرکز تخصصی مشاوره اسلامی را در این استان راه اندازی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha