پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اخلاص در علم و تهذیب باید از ویژگی‌های تحصیل باشد و نباید صرفا برای مدرک به دنبال تحصیل رفت، بنابراین دوستانی که درس می‌خوانند مواظب باشند مدرک گرا نباشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی شب گذشته در مراسم افتتاح مرکز تخصصی مشاوره اسلامی که در مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج برگزار شد، اظهار داشت: در رابطه با معلمی و امر تعلیم و تربیت اولین مسئله، شرافت علم است، باید علم را برای خود علم آموخت، به همین واسطه عالم برای خودش عنوان دارد و لذا اول علما خود اهل بیت(ع) هستند و بعد از ایشان، یاران آنها هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اخلاص در علم و تهذیب باید از ویژگی‌های تحصیل باشد و نباید صرفا برای مدرک به دنبال تحصیل رفت، بنابراین دوستانی که درس می‌خوانند مواظب باشند مدرک گرا نباشند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار کرد: در این مرکز مشاوره چیزهایی آموزش داده شود که به درد جامعه کنونی ما و مشکلات آن بخورد.

وی خاطرنشان کرد: خواهش بنده این است که به این کار به عنوان یک کار با برکت نگاه کنید، زیرا آدم در اینجا مشکلات مردم و اجتماع را حل می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: علم، تجربه و مهارت، ۳ گزینه مهم است که آدم باید بدان توجه کافی داشته باشد، زیرا با داشتن علم می‌توان به مهارت رسید و در کنار این دو تجربه کسب کرد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: ارتقاء دانش مذهبی، تقوای دینی، تسلط بر روایت باید مدنظر اعضا این مرکز تخصصی مشاوره اسلامی قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha