دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بیانیه حوزه علمیه استان یزد

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان یزد در پی هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، مدیریت حوزه علمیه استان یزد در پی هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَیٰ وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ(توبه/۳۳).

نفوذ روز افزون و حیات بخش قرآن کریم در جوامع غربی، اتحاد و ائتلاف دولت‌ها و کشورهای اسلامی با محوریت ایران قوی از یک سوی و ضعف روز افزون نظام سلطه، رسوایی و به گل نشستن فرهنگ منحط، فضیلت سوز و رذیلت افروز لیبرال دموکراسی غربی از سوی دیگر، دنیای غرب را بر آن داشته است که حقیقت ضد اخلاقی و تربیتی خویش را بر ملا کند و در مقابل خورشید جهان افروز قرآن کریم بایستد تا شاید بتواند جلوی گسترش روز افزون نورانیت آن را بگیرد، غافل از آنکه به اذن خداوند متعال، حقیقت قرآن کریم، عالمگیر خواهد شد و همه‌ عالم را فتح خواهد کرد.

حوزه علمیه یزد همانند سایر حوزه‌های علمیه جهان اسلام، به شدت این عمل وقیحانه را محکوم می‌کند و همانند گذشته در صف مقدم مبارزه با استعمار و استبداد تا استقرار پرچم قرآن کریم بر فراز دنیا، خواهد ایستاد و از همه کشورها، نخبگان و فرهیختگان و توده‌های عظیم جهان اسلام می‌خواهد که همانند گذشته در مقابل این گستاخی، بایستند و آن را به شدت محکوم کنند.

والسلام علیکم و رحمت الله
مدیریت حوزه علمیه استان یزد
۱۰ تیرماه ۱۴۰۲ مقارن با ۱۲ ذی الحجه ۱۴۴۴
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha