پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد

حوزه/ افتتاحیه و جلسه توجیهی برگزاری دوره تابستانه مهارتهای تبلیغی ۲ تیرماه در مدرسه علمیه مدینةالعلم کاظمیه با حضور مسئولین تبلیغ حوزه علمیه استان یزد برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد آیت اللهی معاون تبلیغ مدارس علمیه شهرستان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد با بیان این مطلب که افتتاحیه و جلسه توجیهی برگزاری دوره تابستانه مهارتهای تبلیغی ۲ تیرماه در مدرسه علمیه مدینة العلم کاظمیه با حضور مسئولین تبلیغ حوزه علمیه استان یزد برگزار می شود، عنوان کرد: این دوره از ۳ تا ۲۲ تیرماه با حضور اساتید تراز کشوری در کاظمیه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: به غیر از جمعه و عید قربان در بقیه روزها ۵ کلاس رسمی به صورت تئوری و عملی یا کاربردی در روز و شبها نیز کلاس یا ورزش برقرار خواهد بود.

مسئول برگزاری دوره تابستانه مهارت های تبلیغی حوزه علمیه یزد اعلام کرد: این دوره با هدف تقویت طلاب در امر مقدس تبلیغ و آشنایی با مهارتهای لازم در این زمینه و به صورت فشرده اجرا خواهد شد که در انتهای دوره گواهی پایان دوره به شرکت کنندگان داده می شود.

آیت اللهی تأکید کرد: حضور طلاب شرکت کننده در نشست توجیهی و افتتاحیه که در روز دوم تیرماه در مدرسه علمیه مدینة العلم کاظمیه برگزار می شود الزامی می باشد.

وی افزود: طلاب شرکت کننده در حین ورود به دوره وسایل شخصی مورد نیازشان اعم از قاشق، چنگال، بشقاب، بالشت، پتو و لیوان را همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha