یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار

حوزه/ نیروی دریایی سپاه پاسداران مایه افتخار جمهوری اسلامی و مایه وحشت دشمنان اسلام و انقلاب است، لذا دشمن همه تلاشش را می کند تا هرچقدر که می تواند نفوذ فکری و عقیدتی پیدا کند و انگیزه دینی مردم را کمرنگ کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه, آیت الله رجبی امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید رئیسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در قم برگزار شد در سخنانی به تبیین اهمیت و جایگاه نیروی دریایی در حفظ و حراست از کیان ایران اسلامی و لزوم ارتقای معرفتی و دینی پرسنل این مرکز پرداخت.

وی گفت: همه انسان ها در هر موقعیت و جایگاهی که باشند نیاز به ارتقای بعد معرفتی و دینی دارند و حتی قرآن کریم نیز اشاره دارد که رسول مکرم اسلام(ص) نیز از خدای متعال درخواست افزایش علم داشته است.

آیت الله رجبی افزود: امروزه دشمن با ابزار و امکاناتی که در اختیار دارد به جامعه ما نفوذ کرده است و دشمنان اسلام و انقلاب در هر جایی که مهم تر باشد و خطرش برای آنان بیشتر باشد سرمایه گذاری بیشتری می کنند.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با تمجید از فعالیت ها و اقدامات خوب نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان ساخت: نیروی دریایی سپاه مایه افتخار جمهوری اسلامی و مایه وحشت دشمنان اسلام و انقلاب است لذا دشمن همه تلاشش را می کند تا هرچقدر که می تواند نفوذ فکری و عقیدتی پیدا کند و انگیزه دینی مردم را کمرنگ کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در قسمت دیگری از سخنان خود گفت: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حقیقتا مایه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه بین الملل و در واقع مایه اقتدار اسلام است لذا ما در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) کلاس ها و دوره های خوبی برای ارتقای معرفتی و دینی افراد در نظر گرفته ایم و این ظرفیت خوبی برای پرسنل و خانواده های آنان در نیروی دریایی سپاه خواهد بود.

وی با اشاره به توصیه های مرحوم علامه مصباح یزدی خاطرنشان ساخت: مرحوم آیت الله مصباح یزدی همواره دو توصیه مهم داشتند، نخست اخلاص در کارها و انجام کار تنها برای رضایت الهی و دوم توسل به حضرت معصومین(ع) به ویژه حضرت بقیة الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) چرا که به گفته ایشان این توسل آسان ترین، مطمئن ترین و مفیدترین کار برای پیشبرد امور است.

خاطرنشان می شود: در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در سخنانی به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha