چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان با کاسبه

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان روز گذشته به مناسبت هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی با حضور در بازار این شهرستان،  ضمن دیدار و عرض خدا قوت از برخی کاسبان و بازاریان و یاوران تبلیغ، تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام سبحان جامه بزرگ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان ظهر امروز با حضور در بازار این شهرستان، ضمن دیدار و عرض خدا قوت، از برخی کاسبان و بازاریان و یاوران تبلیغ، تقدیر کرد.

حجت الاسلام جامه بزرگ در این دیداها با اشاره به نقش بازاریان و اصناف کشور در عرصه مبارزات علیه رژیم ستمشاهی و پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: نه تنها در عرصه پیروزی انقلاب اسلامی، که در سال‌های پس از انقلاب و دوران دفاع مقدس و در جنگ اقتصادی و در برابر تحریم‌های ظالمانه این بازاریان و تولید کنندگان ما بودند که در خط مقدم مبارزه با دشمن حضور داشتند.

وی با تأکید بر اینکه اصناف در خدمت اسلام و انقلاب بوده و در همه میدان‌های انقلاب حضور داشته‌اند، گفت: حضور امروز در جمع کسبه شهرستان تویسرکان به جهت تقدیر از تلاش‌ها و خدماتی است که در طول سال توسط آنها ارائه می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha