یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سيد عليرضا ادياني

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: یکی از نشاط‌انگیزترین اعیاد که شیعه همان‌گونه که به محرم و صفر ارزش و اهمیت قائل است، عید سعید غدیر خم نیز باید اهمیت خاص و ویژه‌ای داشته باشد و ارزش آن را به‌خوبی به‌جا آورده شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین سید علیرضا ادیانی، در جمع کارکنان معاونت آماد و پشتیبانی فراجا، ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت عید سعید غدیر خم عید ولایت، گفت: آن چیزی که امروز از معاونت آماد و پشتیبانی فراجا می توان تعبیر و در ذهن تداعی نمود " سنگر سازان بی سنگر" است اگرچه این واژه برای برادران عرصه جهاد و سازندگی در دفاع مقدس به کار گرفته می‌شد لیکن اکنون تعبیر دیگر از این واژه به ذهن بنده آمد که "مجاهدان خاموش" زیبنده کارکنان آماد و پشتیبانی می‌باشد کسانی که شبانه‌روزی برای حفظ امنیت در گستره سرزمینی این مرز و بوم تلاش و کوشش می‌نمایند.

وی افزود: خدا را شاکریم از این‌ جهت که بار دیگر توفیقی حاصل شد تا در جمع عزیزان با اخلاص و بی‌ادعایی که از مأموریت‌های فراجا پشتیبانی می‌کنند، حضور یابیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت‌های انتظامی تصریح کرد: مجموعه انتظامی یکی از ارکان مهم تأمین امنیت کشور است و معاونت آماد و پشتیبانی از مهم‌ترین و عمده‌ترین رکن از این ارکان در تأمین پشتیبانی‌های انتظامی جمهوری اسلامی محسوب می‌شود که کارکنان این معاونت مجاهدانه، مخلصانه و بدون چشم‌داشت به سبزپوشان انتظامی خدمت می‌کنند و بحمدالله اثر این خدمتگزاری در مأموریت‌ها مشهود و ملموس است.

وی با اشاره به تلاش‌ها و جهادهای مخلصانه کارکنان مجموعه معاونت آماد و پشتیبانی فراجا، گفت: صمیمانه از شما عزیزان تشکر می‌کنم و از خدای متعال اجر معنوی خواستارم. گرچه ما هرچقدر هم از تلاش‌های شما قدردانی کنیم خداوند متعال خودش بینا و آگاه است و اوست که تلاش‌های شمارا می‌بیند و دقیق می‌نویسد.

حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین ادیانی خطاب به کارکنان مجموعه آماد و پشتیبانی فراجا اظهار داشت: از آنجایی‌ که یکی از علائم شیعه این است که در اعیاد و شادی‌های اهل‌بیت(ع) باید شاد بود، این شادی باید در آماد بروز و ظهور پیدا کند. هر کار پشتیبانی و کمکی که از دست آماد برمی‌آید برای ایجاد انگیزه در این ایام انجام دهید.

وی اضافه کرد: یکی از نشاط‌ انگیزترین اعیاد که شیعه همان‌گونه که به محرم و صفر ارزش و اهمیت قائل است، عید سعید غدیر خم نیز باید اهمیت خاص و ویژه‌ای داشته باشد و ارزش آن را به‌خوبی به‌جا آورده شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در پایان ضمن تأکید به ارزش مسئله غدیر، افزود: خداوند متعال به پیامبر اسلام(ص) فرمودند«اگر این مأموریت را انجام ندهی و ولایت را ابلاغ نکنی تمام رسالت بی‌ثمر خواهد بود». این آیه ارزش خاص غدیر و ولایت را نشان می‌دهد. باید جامعه‌ای را تربیت کنیم که ولایت امیرالمؤمنین علی(ع) را بپذیرند و از ولایت پیروی کنند.

گفتنی است، پیش از سخنان حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین سید علیرضا ادیانی، سردار رضا فریبا، معاون آماد و پشتیبانی فراجا گزارشی از اهم اقدامات ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha