دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه گناوه

حوزه/ امام جمعه گناوه گفت: مردم و خیرین شهرستان گناوه همیشه در امور خیر و کمک به نیازمندان و محرومان پیشتاز و زبانزد بوده‌اند و در همه عرصه‌ها خوب درخشیده‌اند، اما لازم است برای اثربخشی بیشتر فعالیت‌ها و کمک‌ها، هم افزایی‌ها افزایش یابد تا از موازی کاری در بعضی امور پیشگیری شود.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امروز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر، اظهار داشت: کمیته امداد یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که با هدایت‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، خدمات قابل توجهی به جامعه هدف خود در رفع محرومیت‌ها و حمایت از نیازمندان ارائه داده است.

امام جمعه گناوه با اشاره به دغدغه‌های این نهاد در خدمات دهی مطلوب به محرومان، خاطرنشان کرد: بعضی از مناطق به ظاهر مناطقی برخوردار هستند، اما متاسفانه در بطن و واقعیت که انسان نگاه می‌کند، این گونه نیست و اقشار محروم به حمایت نهادها و خیرین نیاز دارند.

وی گفت: شهرستان گناوه دارای ظرفیت‌های بالایی است و جامعه خیرین در این شهرستان نیز همواره در کارهای خیر پیشتاز بوده و هستند، که با وجود این ظرفیت‌ها انتظار است افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی کمتر باشند، بنابراین لازم است تا از همه امکانات موجود در حمایت از اقشار محروم استفاده شود.

امام جمعه گناوه، با تقدیر از تلاش‌های مدیران کمیته امداد و به‌ویژه مدیریت و مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گناوه، اظهار کرد: بحث تأمین زمین برای مسکن محرومان تحت حمایت بحث بسیار مهمی است که همه مسئولین شهرستان گناوه در این زمینه تمام تلاش خود را بکار گرفته‌اند و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی ادامه داد: مردم و خیرین شهرستان گناوه همیشه در امور خیر و کمک به نیازمندان و محرومان پیشتاز و زبانزد بوده‌اند و در همه عرصه‌ها خوب درخشیده‌اند، اما لازم است برای اثربخشی بیشتر فعالیت‌ها و کمک‌ها، هم افزایی‌ها افزایش یابد تا از موازی کاری در بعضی امور پیشگیری شود.

امام جمعه گناوه، بر راه‌اندازی یک سامانه جامع در جهت کمک به توزیع عادلانه اقلام و امکانات توسط دستگاه‌های حمایتی و تقویت هم افزایی‌ها تأکید کرد و گفت: همه باید کمک و تلاش کنند تا مشکلات مردم به خصوص جامعه هدف نهاد کمیته امداد، کاهش یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha