دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عید غدیر خم

حوزه/ فرمانده قرارگاه بسیج حضرت سیدالشهدا(ع) سمنان از برگزاری ۱۰ عنوان برنامه به مناسبت عید سعید غدیر خم به همت این قرارگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، محمدحسین سمندی، در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای ۱۰ عنوان برنامه به مناسبت عید غدیر به همت قرارگاه بسیج حضرت سیدالشهدا(ع) سمنان گفت: یکی از این ویژه برنامه ها برپایی کاروان شادی است که از ۱۱ تا ۱۴ تیرماه در محلات حوزه استحفاظی قرارگاه بسیج حضرت سیدالشهدا(ع) سمنان اجرا خواهد شد.

وی از دیگر ویژه برنامه هایی که به همت این قرارگاه تهیه و تدارک دیده شده است را اجرای برنامه «تو هم مهمان مولایی» ویژه بچه های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سمنان عنوان کرد که در روز عید غدیر همراه با با بازی ها و مسابقات مختلف و اهدای جوایز و اطعام در نظر گرفته شده است.

فرمانده قرارگاه بسیج حضرت سیدالشهدا(ع) سمنان اجرای برنامه پرده خوانی در ۶ محله از حوزه استحفاظی در کنار جشن های عید غدیر و برگزاری برنامه های جشن های محله ای در ۱۰ محله توسط پایگاه های بسیج قرارگاه بسیج حضرت سیدالشهدا را از دیگر ویژه برنامه هایی عنوان کرد که به مناسبت این عید بزرگ اجرا خواهد شد.

سمندی خاطرنشان کرد: پویش «بهترین بابای دنیا» از دیگر ویژه برنامه هایی است که به مناسبت عید غدیر اجرا می شود بدین صورت که هر خانواده می تواند اسباب بازی که مورد نیازشان نیست را تحویل داده تا به خانواده های نیازمند اهدا شود.

وی پویش نذری به عشق علی، ویژه برنامه هر خانه یک پرچم و برپایی اردوی جهادی در محلات به منظور خدمات رسانی به مردم از جمله تعمیر و مرمت منازل و ... را از دیگر برنامه هایی عنوان کرد که به مناسبت عید غدیر در دهه امامت و ولایت اجرا می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha