یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
هادی رضایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس با بیان اینکه نباید فرهنگ را فدای توسعه عمرانی کرد، گفت: آنچه از نگاه بلند شهرداری شیراز انتظار بود در مقوله فرهنگ است که این نگاه فرهنگی و توسعه فرهنگی متأسفانه مشاهده نشده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، هادی رضایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس، ظهر امروز در جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه با شهردار شیراز که در سالن جلسات فکرت برگزار شد، با اشاره به برگزاری جشنواره ابوذر، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا جشنواره ابوذر را در خور اهالی رسانه برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه سومین حرم اهل بیت(ع) میزبان برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر به صورت کشوری خواهد بود، گفت: امیدوارم با همت اهالی رسانه یک میزبانی مطلوب را داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس، عنوان کرد: خلأیی در برگزاری جلسات وجود دارد به این نحو که مشکلات مطرح می‌شود اما راهکار ارائه نمی‌شود، برای نمونه همین مشکل طرح توسعه حرم مطهر که باید راهکاری برای آن ارائه شود، هم مذهب و هم تمدن موجب اعتلای انسان است، اگر کسی بخواهد با نگاه سیاسی به این موضوع نگاه کند در حق مذهب و تمدن اجحاف کرده است.

وی خاطرنشان کرد: رسانه وظیفه دارد با زبان گویا، متمایل با مردم در مقابل مسئولان مطالبه‌گری کند.

رضایی با بیان اینکه فرهنگ را نباید فدای توسعه عمرانی کرد، یادآور شد: آنچه از نگاه بلند شهرداری شیراز انتظار بود در مقوله فرهنگ و نگاه فرهنگی و توسعه فرهنگی بود که متأسفانه مشاهده نشده است .

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha