یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
کد خبر: 1095872
۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
رونمایی

حوزه/ کتاب «مکتب خانه غدیر» تألیف امیر شیاسی در مجتمع فاطمیه اصفهان رونمایی شد.

امیر شیاسی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام عید سعید غدیر و اهمیت رساندن پیام غدیر «فَلیُبَلِّغِ الحاضِرُ الغائِبَ وَ الوالِدُ الوَلَدَ إلَی یَومِ القیامَةِ». در مراسمی با حضور علما، مبلغین و اساتید حوزه و دانشگاه در مجتمع فاطمیه اصفهان کتاب «مکتب خانه غدیر» رونمایی شد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت در راستای ترویج معارف مرتبط با واقعه غدیر و ضرورت فعالیت برنامه ریزی شده در عرصه فرهنگی کشور گفت: در این مراسم حجج الاسلام امیرحسین طالقانی و فخار در مورد عظمت عید غدیر و وظیفه پیام رسانی غدیر و آثار و برکات تالیف در مورد غدیر و امیرالمومنین علیه السلام به بیان نماتی پرداختند..

مولف «مکتب خانه غدیر» عنوان کرد: تالیف کتاب در عرصه کنونی می تواند یکی از بهترین ابزارهای رسانه ای برای رساندن پیام مهم غدیر از ابعاد گوناگون باشد، لذا در این مراسم توسط حجت الاسلام والمسلمین سید حجت موحد ابطحی و استاد جعفر آزادمنش موسس دارالشفا و خیریه مجتمع فاطمیه اصفهان از کتاب «مکتب خانه غدیر» که به صورت درسنامه در ۹ درس تدوین شده است، رونمایی شد.

وی افزود: این کتاب در ۹ درس به بیان موضوعاتی چون اتفاقات اولین روز غدیر(قبل از خطابه غدیر)، اتفاقات اولین روز غدیر(بعد از خطابه غدیر)، اتفاقات دومین روز غدیر، اتفاقات سومین روز غدیر، موقعیت جغرافیای سرزمین غدیر، ویژگی های مجلس سخنرانی پیامبر صلی الله علیه و آله در غدیر، آشنایی با خطابه غدیر، فضائل و آداب عید غـدیر در روایات و حدیث غــــــدیر پرداخته شده است.

«مکتب خانه غدیر» رونمایی شد + عکس

«مکتب خانه غدیر» رونمایی شد + عکس

«مکتب خانه غدیر» رونمایی شد + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha