سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1095992
۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
قدرتی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از برگزاری ۳۲۰ برنامه روز عید غدیر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی قدرتی،مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم جشن‌های عید غدیر در سالن جلسات صدا و گفت: امسال با همکاری هیئت‌های مذهبی، مواکب و بنیاد بین المللی غدیر ۳۲۰ برنامه ویژه در نقاط مختلف لرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اطعام، پذیرایی و برگزاری میهمانی کیلومتری در شهرهای خرم آباد، بروجرد، کوهدشت، دورود، کوهدشت، سلسله و نورآباد از مهمترین برنامه‌های روز عید سعید غدیر خم است، افزود: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری باشکوه جشن های غدیر در استان لرستان انجام شده است.

علیرضا شیروی مدیر کل صدا و سیمای استان لرستان هم از آمادگی این مرکز در بخش‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی برای پوشش برنامه‌های عید غدیر خبر داد و گفت: مهمانی کیلومتری روز عید غدیر لرستان به صورت زنده از شبکه استانی و سراسری پخش خواهد شد.

دبیر ستاد مردمی میهمانی بزرگ غدیر در استان لرستان هم با اشاره به اینکه روز عید غدیر با مشارکت و همراهی ۱۲۰ مجموعه از مواکب، هیئت‌های مذهبی، هیئت رزمندگان اسلام، گروه‌های جهادی، فردی و خانوادگی میهمانی بزرگ ۳ کیلومتری در خرم آباد برپا می شود، خاطر نشان کرد: این مهمانی در محورهای اطعام، پذیرایی ساده، کودکان و نوجوانان، برنامه های فرهنگی، جهاد تبیین،برنامه های قرآن و نهج البلاغه برگزار می‌شود.

مسلم رضایی در پایان یادآور شد: مهمانی بزرگ غدیر عصر جمعه ۱۶ تیر همزمان با روز عید غدیر، از ساعت ۱۶ تا ۱۱ شب در بلوار شهید سید نورخدا موسوی (بلوار شورا) خرم آباد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha