دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام اسماعیل پور اوقاف و امور خیریه بوشهر

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های دهه ولایت در استان بوشهر، گفت: این جشن در ۷۵ بقعه از بقاع متبرکه و امامزادگان استان در روز عید غدیر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور مدیر کل اوقاف وامورخیریه استان بوشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های دهه ولایت در استان بوشهر، اظهار داشت: این جشن در ۷۵ بقعه از بقاع متبرکه و امامزادگان استان در روز عید غدیر، ۱۶ تیرماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی همزمان با کل کشور در بقاع متبرکه استان در طول دهه ولایت که از عید قربان آغاز شده و تا عید غدیر ادامه دارد برگزار می‌شود که این آیین شامل مدیحه سرایی و شعر خوانی آیینی و برنامه‌های متنوع دیگر است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، تصریح کرد: فضاسازی و اطلاع رسانی، برگزاری جشن‌های شاد آسمانی با اجرای برنامه‌های متنوع سخنرانی، گروه‌های سرود، مسابقه، مراسم جشن امام هادی(ع) و قرائت زیارت جامعه کبیره و ترویج زیارت غدیریه امام هادی(ع) و برگزاری کاروان شادی نسیم ولایت از جمله برنامه‌های دهه ولایت است.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور ادامه داد: همایش بانوان ولایی نیز روز جمعه شانزدهم تیرماه در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان، طرح ضیافت غدیر با اطعام به زائرین، برپایی محافل انس با قرآن کریم و طرح حافظان غدیر با موضوع مسابقه حفظ خطبه غدیر و مسابقه حفظ موضوعی آیات مرتبط با ولایت امیر مؤمنان حضرت علی(ع) نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha