شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
40204.jpg

حوزه/ نخستین رویداد طلبگی با عنوان «همگام با راهبران» با هدف توانمندسازی و مهارت‌افزایی طلاب جوان در عرصهٔ راهبری دینی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» - «خانه راهبران دینی جوان» با هدف توانمندسازی و مهارت‌افزایی طلاب جوان در عرصهٔ راهبری دینی، نخستین رویداد خود با عنوان «همگام با راهبران» ویژه طلاب برادر سطوح عالی و خارج برگزار می‌کند.

این رویداد در قالب اردویی سه روزه با بهره‌مندی از اساتید صدرپژوه و مربیان راهبری، از ۲۱ تا ۲۳ تیرماه سال جاری در شهر لواسان برگزار خواهد شد.

گام نخست این رویداد با عنوان «دنیای موسی» آغاز می‌شود که به زیست راهبرانهٔ امام موسی صدر می‌پردازد. در این اردو علاوه بر نشست‌های شناخت عصر و مصر و بررسی مسئله‌شناسانه حیات امام صدر، جلسات گفت‌وگو و کارگاه‌های راهبری نیز طراحی شده است.

در امتداد این رویدادها نیز، خانه راهبران با هدف شناخت بیشتر و عمیق‌تر زندگی راهبران دینی انقلاب اسلامی، مجموعه برنامه‌های فکری و مهارتی را در باشگاهای اندیشه و مهارت خود پیش‌بینی کرده است.

علاقمندان برای شرکت در این رویداد می توانند با مراجعه به سایت ylhouse.ir ثبت نام خود را تکمیل نمایند. مهلت ثبت‌نام تا روز یکشنبه ۱۸ تیرماه می باشد. ۳۱۳/۴۲

 نخستین رویداد طلبگی «همگام با راهبران» برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha