یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان با اشاره به اینکه مدیران نسبت به وعده‌هایی که می‌دهند حساس باشند، گفت: گاهی منزل یا زمین فردی ۲۰ سال است که در داخل طرح قرار دارد و نه اجازه فروش دارد و نه ساخت و لذا باید این مشکل هر چه سریع‌تر حل و فصل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با شهردار و معاونین شهردار همدان با تبریک عید غدیر، اظهار داشت: فضای سازی مناسب با اعیاد پیش رو از ضرورت‌ها است که باید به آن توجه شود.

وی با تقدیر از خدمات و تلاش‌های مجموعه شهرداری، خاطرنشان کرد: شاید هیچ مجموعه‌ای در استان و شهر به اندازه مجموعه شهرداری در ایجاد و جلب رضایت مردم و یا خدای نکرده در ایجاد نارضایتی مردم تأثیر نداشته باشد.

امام جمعه همدان افزود: دستگاه‌های مختلف زحمات فراوانی می‌کشند اما زندگی روزمره مردم وابسته به فعالیت‌های مجموعه شهرداری است و خدمات آن می‌تواند به توسعه عدالت و توازن آن کمک کند.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری در خط مقدم تحقق عدالت شهری قرار دارد، گفت: در عرصه مسکن، سرعت عمل شهرداری در صدور پروانه ساخت بسیار موثر است، البته بخشی از مشکل آن نیز به نظام مهندسی مرتبط می‌شود که باید برای آن نیز چاره اندیشید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه لازم است اگر حقی از مردم تضییع شده، برطرف شود، اظهار کرد: گاهی منزل یا زمین فردی ۲۰ سال است که در داخل طرح قرار دارد و نه اجازه فروش دارد و نه ساخت و لذا باید این مشکل هر چه سریع‌تر حل و فصل شود.

وی تصریح کرد: نیازمند برنامه‌ریزی شجاعانه توسط مدیران شهرداری هستیم که یا تهاتر کنند و یا دست از این طرح‌ها بردارند، چرا که نمی‌شود ۲۰ سال مردم را معطل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تأکید بر اهمیت توجه به مسئله نظارت، گفت: برخی اوقات یک اشتباه، نه مجموعه شهرداری را که کل نظام را زیر سوال می‌برد و در این بین وظیفه مجموعه حراست بسیار سنگین است.

وی با اشاره به اینکه مدیران نسبت به وعده‌هایی که می‌دهند حساس باشند، یادآور شد: متاسفانه برخی از محلات فضای سبزی ندارند و محیطی برای تفریح و ورزش فرزندان وجود ندارد.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه برخی از مشکلات در محلات باید به سرعت برطرف شود، اظهار کرد: در برخی از محلات شاهد مشکل فاضلاب هستیم که بوی آن مردم را آزار می‌دهد و لذا خواستار رفع این مشکلات و دغدغه‌های مردم توسط مسئولان هستیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha