دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دوره آشنایی با مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ به همت دفتر امور سیاسی و اجتماعی حوزه علمیه تهران و سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ، مدرسه «حکمرانی فقیه»؛ دوره آشنایی با مجلس خبرگان رهبری به میزبانی حوزه علمیه آیت الله ایروانی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، به همت دفتر امور سیاسی و اجتماعی حوزه علمیه تهران و سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ، مدرسه «حکمرانی فقیه»؛ دوره آشنایی با مجلس خبرگان رهبری به میزبانی حوزه علمیه آیت الله ایروانی برگزار می گردد.

گفتنی است در این دوره سرفصل های : اهمیت، جایگاه و ساختار مجلس خبرگان رهبری، اعضا و تصمیمات اساسی مجلس خبرگان رهبری، ادله ، پیشینه و اختیارات ولی فقیه، کارآمدی حاکمیت ولایت فقیه، رهبری و انحراف کارگزاران، مناسبات جمهوریت و اسلامیت (تبیین نظریه جمهوری اسلامی) و موضوع شناسی فقهی و احکام انتخابات ارائه می گردد.

از اساتید حاضر در این دوره می توان به استاد حسن رحیم پور ازغدی و حضرات آیات و حجج اسلام: جواد مجتهد شبستری، محسن کازرونی، محمدحسین ملک زاده، حامد وفسی، روح الله شریعتی و امین اسدپور اشاره کرد.

لازم به ذکر است در این دوره شرکت برای عموم طلاب و دانشجویان بلامانع می باشد و زمان برگزاری آن ۱۸ الی ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۲ و همچنین آخرین مهلت ثبت نام در این دوره ۱۷ تیرماه می باشد.
علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت h-iravani.ir مراجعه فرمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha