یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار موحد

حوزه/ فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه الاسلام با اشاره به حمایت سپاه قم از بخش صنعت و تولید، گفت: همدلی و هم‌افزایی بالایی در بین ارکان مدیریتی استان قم در خصوص حمایت از تولید و رشد اقتصادی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه الاسلام در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی و تولیدی استان قم در شهرک شکوهیه به مناسبت دهه تولید و تجارت، با بیان اینکه جنگ اقتصادی در کنار جنگ شناختی دو توطئه اصلی دشمنان علیه جمهوری اسلامی است، بیان داشت: برغم تأکیدات همه‌ساله مقام معظم رهبری طی سال‌های اخیر کوتاهی‌هایی در این عرصه‌ها شده که باید جبران شود.

وی ادامه داد: دولت در سطح کلان و همچنین مسئولان‌ و دستگاه‌های استانی نسبت به حمایت از تولید و رفع موانع این عرصه اهتمام ویژه‌ای دارند.

سردار موحد یادآور شد: باید در محور جنگ اقتصادی و شناختی قوی شویم با قوی شدن در این دو عرصه مانند عرصه نظامی هیچ کشوری جرأت تعرض به ایران را نخواهد داشت.

فرمانده سپاه استان قم بابیان اینکه اقتصاد قوی یکی از پایه‌های شکل دادن تمدن نوین اسلامی است، گفت: باید با همراهی همه ارکان نظام طعم شیرین تولید و رشد اقتصادی بر سر سفرهای مردم نمایان شود.

وی در ادامه عنوان کرد: برغم همه توطئه‌های دشمنان، انقلاب اسلامی مانند نور در منطقه می‌درخشد و کشورهایی که تا چند سال قبل درصدد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند برای ترمیم ارتباطات خود با جمهوری اسلامی صف بسته‌اند.

فرمانده سپاه استان قم بیان کرد: سپاه در راستای حمایت از تولیدکنندگان و در قالب قرارگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه استان قم اقدامات و عملکرد قابل‌ تحسینی در مشاوره به واحدهای صنعتی در حوزه‌های دانش بنیان، تحقیق و توسعه، مالی و بانکی، قوانین و مقررات، بیمه و مالیات، بازار و فروش، زیرساخت و بطور کلی رفع موانع تولید داشته است.

سردار موحد ادامه داد: در حوزه اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی باید مانند عرصه نظامی به درجه‌ای از قدرت برسیم که تهدیدات دشمنان نتواند اثرگذار باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha