چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حضور امام جمعه بوشهر در جمع دختران دانش آموز معتکف

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: وضعیت پرداخت تسهیلات بانکی به مردم استان بوشهر به ویژه در بانک‌های خصوصی ناچیز و نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با تبریک عید غدیر خم، اظهار داشت: در دهه امامت و ولایت برنامه‌های خوبی در سطح استان بوشهر برگزار شد که از همه مردم و دست اندرکاران تشکر می‌کنم.

وی سپرده مردم نزد بانک‌ها را امانت دانست که باید با پرداخت تسهیلات به آنها بازگردانده شود، افزود: بانک‌های خصوصی و دولتی باید به توسعه استان بوشهر کمک کنند اما وضعیت پرداخت تسهیلات به مردم به ویژه در بانک‌های خصوصی در استان نگران کننده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه سهم تسهیلات پرداختی بانک‌های خصوصی به مردم استان بوشهر ناچیز است، گفت: بانک‌های خصوصی در قبال مردم پاسخگو باشند.

وی با تقدیر از انتقال آزمون استخدام جوانان بوشهری در وزارت نفت به دانشگاه خلیج فارس، ادامه داد: برگزاری آزمون صنایع استان در داخل استان حق جوانان بوشهر است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه باید عملکرد دستگاه‌ها در خروجی کارهای آنها برای مردم ملموس باشد، گفت: با هر نوع فساد در قوه قضاییه مبارزه و با فساد در دستگاه‌های اجرایی و غیراجرایی به صورت قاطع برخورد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha