یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه غدیر پیام‌های روشنی برای ادامه انقلاب اسلامی و زندگی اجتماعی و فردی دارد، عنوان کرد: مسئله غدیر یک حادثه خاصی نیست که در یک مقطع زمانی رخ داده و پرونده آن بسته شد؛ همان طور که عاشورا یک روز خاص نیست و در طول زندگی بشر ادامه دارد، جبهه غدیر نیز تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه، اظهار داشت: گناوه را شهر دارالمؤمنین می نامند و امیدواریم با این نشان و برند در این دولت مردمی و انقلابی آبادانی و توسعه شهرستان شتاب بیشتری بگیرد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: عید غدیر نام زیبا و آشنایی است که نام امیرالمؤمنین (ع) را به ذهن ما تداعی می کند و در پرتو این نام باید از فرصت‌هایی که در اختیارمان هست، به خوبی استفاده نماییم.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون فرصت های خوبی داشته ایم‌، گفت: گاهی اوقات از فرصت ها خوب بهره برده ایم و گاهی نیز به دلیل مشکلاتی که دشمن ایجاد کرده است نتوانسته ایم استفاده نماییم اما با جبران می توان راه آینده را بهتر از حال و گذشته طی کرد.

وی با اشاره به اینکه غدیر پیام‌های روشنی برای ادامه انقلاب اسلامی و زندگی اجتماعی و فردی دارد، عنوان کرد: مسئله غدیر یک حادثه خاصی نیست که در یک مقطع زمانی رخ داده و پرونده آن بسته شد؛ همان طور که عاشورا یک روز خاص نیست و در طول زندگی بشر ادامه دارد، جبهه غدیر نیز تداوم خواهد داشت.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: امام علی(ع) جانش را در مسیر حق طلبی و برپایی عدالت فدا کرد و دشمن تحمل این عدالت را نداشت و امام را به شهادت رساند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: شیعه باید تمامی ابعاد زندگی امام علی(ع) را چندین بار مطالعه کند و نگاه بلند آن حضرت را سر لوحه کار خود در زندگی قرار دهد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه امام علی(ع) در عرصه های مختلف زندگی برای ما سخن دارد، گفت: شناخت اهل بیت(ع) وظیفه‌ای مهم است که بر عهده ما می باشد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه صفات مختلفی در وجود یک انسان به نام امیرالمومنین جمع شده است، افزود: مردم ما قبل و بعد از انقلاب همواره نسبت به اهل بیت (ع) دلدادگی داشته‌اند و به صراحت می توانیم بگوییم پیروزی انقلاب اسلامی حاصل توجه به زندگی اهل بیت می باشد.

وی با اشاره به اینکه امیرالمومنین(ع) نه به دنبال قدرت طلبی و نه به دنبال اندوختن مال دنیا بود، ادامه داد: امام علی(ع) از این فرصت در راستای اهداف بزرگی چون برپایی عدالت، خدمت به مردم و ایجاد امنیت و آسایش استفاده کرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رسالت ما نسبت به امام علی(ع) باید ایجاد امنیت، رفاه و مبارزه با فساد باشد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: همگان موظف هستیم دغدغه مردم و قشر مستضعف را داشته باشیم و با چهره گشاده برخورد نماییم.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری افزود: سال قبل دشمن با تمام وجود به میدان آمد و تجزیه طلب و سلطنت طلب را در کنار هم نشاند تا نام اسلام و انقلاب را از بین ببرد اما کور خوانده اند و امروز می بینیم فرانسه که خود را مهد آزادی می داند و نقشه‌های شومی برای ملت ایران کشیده بود، این دسیسه‌ها به خود برگشته است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه دشمن امروز در برابر ایران اسلامی برای چندین بار خضوع کرده است، خاطر نشان کرد: این انقلاب پرشتاب به سمت مقصد حرکت خواهد کرد تا بتواند الگوی جهان و امت اسلامی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha