دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جشن تهران

حوزه/ امروز در تهران، حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی شاهد حضور خانواده‌های تهرانی بودیم که در روز عید غدیر به خیابان آمده بودند تا در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر از عصر امروز و همزمان با (۱۸ ذی الحجه) عید سعید غدیر خم با حضور پر شور مردم در خیابان‌های شهر تهران آغاز شد. در جشن بزرگ‌ غدیر در میدان‌های در میدان‌های امام حسین(ع)، فردوسی و انقلاب و میدان آزادی ۴ استیج بزرگ برپا شده است.

جشن میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر امروز از ساعت ۱۸ تا ۲۲ و از حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی با مشارکت میلیونی شهروندان تهرانی برگزار شد.

خیل جمعیت در نقاط مختلف مهمونی ده‌کیلومتری حاضر شدند و بزرگ‌ترین جشن ایران تا پاسی از شب عید غدیر ادامه داشت.

جشن میلیونی تهرانی ها/ غدیری ها در تهران طوفان به پا کردند + عکس

در تمام طول مسیر میدان آزادی تا میدان امام حسین(ع) مواکب و شهربازی برپا گردید و از هر نقطه‌ای امکان ورود به مهمونی ۱۰ کیلومتری تهران وجود داشت.

تعدد موکب‌ها، سکوها و وسایل بازی کودکان نشان می‌داد که احتمالا برگزارکنندگان، اصلی‌ترین مخاطب هدف جشن مهمونی ۱۰ کیلومتری تهران را کودکان قرار داده‌اند.

در استیج طراحی شده در میدان امام حسین(ع) برنامه‌ جمع‌آوری هدیه اسباب‌بازی اجرایی خواهد شد. اجرای طنز، اجرای سرود «جانم علی»، اجرای احسان یاسین و علی‌اکبر قلیچ، مداحی و سرودخوانی محمد اسدالهی و علی‌اکبر حائری و سید محمدرضا نوشه‌ور، سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی حسن‌آبادی، برپایی نماز جماعت، اجرای نمایش، شعرخوانی حمیدرضا برقعی، نورافشانی و بازنمایی واقعه غدیر در قالب نمایش از دیگر برنامه‌های برنامه‌ریزی شده برای جشن در میدان امام حسین(ع) بود. در این استیج محمدحسین پویانفر و رضا هلالی نماهنگ «هدیه اسباب‌بازی» را اجراکردند. اختتامیه پویش «عزیزم حسین ۲» آخرین برنامه پیش‌بینی شده در میدان امام حسین(ع) بود.

جشن میلیونی تهرانی ها/ غدیری ها در تهران طوفان به پا کردند + عکس

دومین استیج بزرگ طراحی شده در میدان فردوسی بود. بازنمایی واقعه غدیر، نورافشانی، برگزاری جشن ویژه کودکان از دیگر برنامه‌های این استیج بود.

در میدان انقلاب اسلامی نیز به عنوان استیج سوم کودکان ویژه برنامه‌هایی متنوع با حضور عروسک‌های برنامه‌های تلویزیونی تا قبل از غروب برنامه‌هایی اجرا شد. بعد از ساعت ۱۹ هم قرار براین شد برنامه‌های مداحی و نورافشانی در این میدان برگزار شود.

چهارمین استیج بزرگ این مهمانی در میدان آزادی برپا شد. در این مکان هم با حضور عوامل برنامه رنگین‌کمان شبکه ۵ سیما و برنامه بچه مسلمون شبکه قرآن برنامه‌های شاد و ویژه‌ای برای کودکان برگزار شد. در این استیج حجت‌الاسلام علی سرلک سخنرانی و محمدحسین پویانفر، رضا هلالی، محمد فصولی، سید محمدرضا نوشه‌ور، علی‌اکبر حائری و امین قدیم مداحی و سرودخوانی داشتند.

جشن میلیونی تهرانی ها/ غدیری ها در تهران طوفان به پا کردند + عکس

حضور کودکان در مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر

مراسم جشن عید سعید غدیر خم در تهران با شرکت ۳۵۰ موکب‌ از هیئت‌های مذهبی، مساجد، گروه‌های جهادی، خدماتی و گروه‌های سرود از میدان آزادی تا میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شده است.

مترو تهران امروز در زمان برگزاری مهمانی ده کیلومتری به صورت رایگان در حال خدمت رسانی به مردم بود و شرایط بسیار خوبی برای حمل و نقل مردم فراهم کرده بودند.

حضور رییس جمهور در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر

رئیس‌جمهور و رئیس مجلس با حضور در تجمع مردم در میدان انقلاب در جشن بزرگ عید غدیر شرکت کردند.

جشن میلیونی تهرانی ها/ غدیری ها در تهران طوفان به پا کردند + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha