چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/نشست مسئولان و مدیران استان کردستان با حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی به مناسبت هفته بصیرت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: هر فردی که به‌عنوان مسئول انتخاب می‌شود، باید از این فرصت به دست آمده برای انجام خدمت به انقلاب و مردم استفاده نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر امروز در جلسه شورای اداری کردستان، اظهار داشت: هر فردی که به‌عنوان مسئول انتخاب می‌شود، باید از این فرصت به دست آمده برای انجام خدمت به انقلاب و مردم استفاده نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خدمتی که به جامعه و مردم می‌شود، بی‌شک پیشرفت و توسعه این نظام و انقلاب را به‌دنبال خواهد داشت که این خود، کاری جهادی است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دولت انقلابی و مردمی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اقدامات خوبی برای خدمت به کشور و مردم انجام داده و یا در دست انجام دارد و امیدواریم هرچه سریع‌تر مشکلات و کاستی‌های جامعه به‌ویژه در حوزه اقتصاد برطرف شود.

وی یادآور شد: مردم کردستان از ابتدای انقلاب تا امروز ایثارگری‌های بسیاری برای این نظام و انقلاب از خود نشان دادند، بنابراین مردمان این خطه سزاوار بهترین خدمات از سوی دولت و نظام هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha