چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
ابوالقاسم مقیمی، معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم

حوزه/ معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: پیام واقعه غدیر خم باید به درستی و با بهره گیری از ابزارهای مناسب به نسل های امروزی انتقال داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، ابوالقاسم مقیمی، معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم در جمع خادمان ستاد مردمی «به عشق امیرالمومنین علیه‌السلام» استان قم که به مناسبت دهه امامت و ولایت تشکیل شده بود، گفت: بهترین سرمایه دنیوی و اخروی ما به روزهای خدمت‌رسانی در هیأت‌ها و موکب‌های برای عاشقان اهل بیت (علیهم‌السلام) برمی‌گردد و امروز تلاش در انتقال پیام واقعه غدیر خم و تبیین مفهوم امامت و ولایت از اهمیت ویژه و بالایی برخوردار است.

معاون استاندار قم با بیان اینکه اعضای این ستاد مردمی در بخش حلقه‌های میانی در حال نقش‌آفرینی هستند، عنوان کرد: حلقه‌های میانی بین دولت و مردم، برای اثربخشی بیشتر فعالیت‌ها و اقدامات‌شان نیاز جدی به تبلیغات، رسانه و استفاده درست و حرفه‌ای از فضای مجازی دارند.

وی بر لزوم تولید محصولات رسانه‌ای برای انتقال مفاهیم ارزشمند دینی همچون عید بزرگ غدیر خم به مردم تأکید کرد و افزود: دشمن با تمام قوای خود و به صورت ترکیبی می‌خواهد مفاهیم دینی و درست انسانی را از چشم و ذهن مردم دور کند و امروز وظیفه ماست که در این خط مقدم همچون شهدا که در زمان جنگ به درستی وظیفه‌شان را انجام دادند، بکوشیم و با توجه به منویات مقام معظم رهبری، در این جنگ فرهنگی و اجتماعی لحظه‌ای عقب نشینی نکنیم.

گفتنی است ستاد مردمی «به عشق امیرالمؤمنین علیه‌السلام» با حمایت و پشتیبانی گروه‌های جهادی، اقدام به برگزاری پویش‌های مختلف و انجام فعالیت‌هایی همانند آزادی زندانیان، نذر خون، ارائه خدمات رایگان پزشکی و درمانی، اسکان رایگان زائران در قم، حمل و نقل زائر، تکریم خانواده‌های معظم شهدای سادات، رنگ‌کاری مدارس مناطق کم برخوردار استان و... همزمان با دهه امامت و ولایت کرده است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha