دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
برنامه های غدیر در بوشهر

حوزه/ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر از برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع فرهنگی به مناسبت بزرگداشت دهه امامت و ولایت در کتابخانه های عمومی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حیدر راهب، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های فرهنگی کتابخانه های عمومی در دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت بیش ۳۰۰ برنامه فرهنگی در ۶۶ کتابخانه عمومی استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه از مجموع این برنامه ها، ۱۵ برنامه به صورت استانی و ۲۹۳ برنامه در سطح منطقه‌ای اجرا شد، هدف از برگزاری این برنامه ها را ترویج فرهنگ غدیر و کتابخوانی و ایجاد نشاط اجتماعی عنوان کرد.

راهب افزود: دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان و غدیر فرصتی برای تبیین مبانی اعتقادی اسلام به ویژه شیعه که بسترساز حاکمیت مهدوی است می باشد و در واقع شناساندن جایگاه امامت و ولایت به نسل کنونی و فردای جامعه است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر تصریح کرد: مسابقات کتابخوانی با موضوعات غدیر شناسی و امامت، پویش مجازی غدیر، مسابقات نقاشی، مشاعره، نشست های کتابخوانی، نمایشنامه خوانی، عصر شعر آیینی، پویش دلنوشته با موضوع غدیر، معرفی کتاب، نمایشگاه کتاب، مسابقات داستان گویی و شعر خوانی و خاطره نویسی از مهمترین عناوین برنامه های برگزارشده در طول این دهه در کتابخانه های عمومی استان بود.

راهب با اشاره به استقبال مطلوب از این برنامه ها، افزود: در این برنامه های فرهنگی در کتابخانه های عمومی شاهد مشارکت و استقبال مطلوب اقشار مختلف مردم به ویژه کودکان و نوجوانان بودیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha