یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
ازمون

حوزه/ مسئول قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان گفت: ثبت نام آزمون سالیانه شهریه حفظ قرآن کریم و نهج البلاغه حوزه علمیه اصفهان تا اول مرداد۱۴۰۲ ادامه دارد.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، از آغاز ثبت نام آزمون سالیانه شهریه حفظ قرآن کریم و نهج البلاغه ویژه طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان خبر داد.

وی با بیان اینکه ثبت نام آزمون سالیانه شهریه حفظ قرآن کریم و نهج البلاغه از اول تیر آغاز شده و تا اول مرداد ادامه دارد، گفت: طلاب حافظ قرآن کریم و نهج البلاغه می توانند در این آزمون در مقاطع ثلث، نصف و کل قرآن شرکت نمایند.

مسئول قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان تاکید کرد: آزمون فقط در یک مرحله و به صورت کتبی بوده و به هیچ وجه آزمون شفاهی برگزار نمی شود، حد نصاب قبولی در این آزمون، کسب حداقل ۷۰ درصد نمره و هدف از آن، آمادگی و تسلط طلاب بر محفوظات قرآنی خود است.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری این آزمون روز پنجشنبه۱۹مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹ تا ۱۲ است، تصریح کرد: طلاب علاقمند می توانند از طریق سایت رسمی حوزه علمیه اصفهان برای این آزمون ثبت نام نمایند.

حجت الاسلام امیریان با بیان اینکه زمان های مذکور قابل تمدید نیست، عنوان کرد: معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان به غیر از برگزاری آزمون سالیانه، کلاس های تثبیت حفظ را برای حافظین در طول سال برگزار کرده که طلاب علاقمند می توانند اطلاعات بیشتر را از واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان دریافت نمایند.

وی متذکر شد: شرط حضور در آزمون، داشتن شماره پرونده تحصیلی فعال در مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان اصفهان است(طلاب جدید الورود در صورت کسب نمره لازم، باید شماره پرونده دائم را به واحد قرآن ارائه دهند تا شهریه وصل شود.

لینک ثبت نام https://b2n.ir/z18721

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha