دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
لاہور

حوزه/ جلوی حوادث هتک حرمت به قرآن کریم گرفته شود، جامعه جهانی فعالیت های شروران را کنترل کند تا صلح و امنیت در جامعه حاکم باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به همت اداره منهاج الحسین پاکستان راهپیمایی اعتراضی به هتک حرمت قرآن در پاکستان برگزار شد که تعداد زیادی از مردم در این راهپیمایی شرکت کردند. شرکت کنندگان پلاکاردهایی با شعارهای در محکومیت این اقدام ناپسند در کشور سوئد در دست داشتند.

حجت الاسلام حسن رضا باقر در این راهپیمایی گفت: خداوند خود مصونیت و نگهداری قرآن را تضمین کرده است، اگر اروپا زنجیره هتک حرمتها را متوقف نکند، ممکن است مقدمه ای برای جنگ جهانی سوم باشد.

سخنرانان دیگر اظهار داشتند: دولت پاکستان روابط دیپلماتیک و تجاری با سوئد را فورا قطع کند. باید برای همیشه جلوی حوادث هتک حرمت به قرآن کریم گرفته شود و جامعه جهانی فعالیت های شروران را کنترل کند تا صلح و امنیت در جامعه حاکم باشد.

آنان خاطر نشان کردند: غرب همواره به بهانه آزادی بیان به مقدسات اسلامی توهین می کند. گاهی ساحت مقدس پیامبر اکرم و گاهی قرآن کریم مورد اهانت قرار می گیرد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین اکبر رئیس اداره منهاج الحسین پاکستان در سفر به عربستان سعودی در برنامه حرمت قرآن در مکه مکرمه شرکت کرد و گفت: هیچ مسلمانی نمی‌تواند در مورد هتک حرمت قرآن خاموش باشد، دولت‌های غربی به جای تشویق، از اقدامات اسلام ستیزی جلوگیری کنند. چنین اقداماتی می‌تواند منجر به ناآرامی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha