شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
.

حوزه/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز تأکید کرد: رسالت اندیشمندان در عرصه جهاد تبیین مقابله با تحریف است که باید در ایام ماه محرم و صفر به خوبی به آن پرداخته شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، مرتضی ولی پوری با بیان این مطلب در نشست هماهنگی و برنامه ریزی به مناسبت ایام ماه محرم و صفر که در سالن جلسات معاونت سیاسی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور که بیش از هر زمان دیگری مورد همجه دشمنان نظام و انقلاب قرار گرفته و از هر فرصتی برای تحریف عقاید اسلامی استفاده می کنند، تبیین فلسفه قیام عاشورا بویژه برای نسل جوان ضروری به نظر می رسد.

وی افزود: در نگاهی گذرا به وقایع کشورهای اسلامی به خوبی می توان رد پای جریانات انحرافی را مشاهده کرد. در این راستا مسئولان بویژه اندیشمندان باید برای رفع این فتنه‌ها و روشن کردن افکار عمومی برنامه ریزی کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: جهاد تبیین در راستای تقویت بنیه دینی و ایمانی مردم برای ترویج ارزش‌های دینی در جامعه ضرورتی انکارناپذیر است که باید بیش از پیش در برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی به آن توجه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از مسئولان دستگاه های مرتبط فرهنگی و اجتماعی خواست با ورود جدی به عرصه تبیین و تولید محتواهای مرتبط به این مهم جامه عمل بپوشانند.

به گفته وی نقش شهرداری ها در راستای فضاسازی های شهری، استفاده از تریبون های جمعه و جماعات، هیئت های فرهنگی و مذهبی در این عرصه بسیار خطیر است که باید از هم اکنون برای آن برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha