جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 1097220
۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶
تصاویر/ همایش مسئولان هیئات مذهبی شهرستان کاشان

حوزه / همایش بزرگ مسئولان هیئات مذهبی شهرستان کاشان با حضور جمعی از مسئولان در حسینیه شهدا درب یلان خیابان ملاحبیب الله شریف کاشانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، در آستانه ماه محرم، همایش بزرگ مسئولان هیئات مذهبی شهرستان کاشان شامگاه دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان و چاووش خوانی و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت (ع) در حسینیه شهدا درب یلان خیابان ملاحبیب الله شریف کاشانی برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها برلزوم ایجاد وحدت و همبستگی در برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) در ایام محرم و صفر تأکید کرد و ابراز داشت : هیئات مذهبی باید همکاری لازم را در رعایت قوانین و مقررات با مسئولان انتظامی و دیگر ارگانها در برگزاری عزاداری های این ایام داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان برلزوم جوان گرایی در هیئات مذهبی تأکید کرد و گفت: هیئت های مذهبی ضمن بها دادن به نسل جوان باید تدبیری بیندیشند تا جوانان را بیشتر جذب کنند.

حجت الاسلام بصیرتی با بیان اینکه مسائل فرهنگی و اجتماعی هیئت‌های مذهبی در مراسم عزاداری باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: هرچقدر هیئت‌داری ما درست و منظم برگزار شود نتیجه آن را در جامعه و مردم خواهیم دید و از آسیب‌های اجتماعی دور خواهیم شد.

سرهنگ کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان کاشان نیز بر لزوم پرهیز از بدعت و خرافات و ایجاد نظم در عزاداری امام حسین(ع) در ایام محرم و صفر تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه دشمنان با روش های مختلف به دنبال ضربه زدن به انقلاب و نظام می باشند، لذا باید حواسمان جمع باشد کوچکترین بهانه ای به دست آنها نیفتد.

چاووش‌خوانی محرم، مرثیه سرایی مداحان اهل بیت(ع)، سخنرانی جلال زاده مسئول شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان و پرسش و پاسخ از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام./

همایش مسئولان هیئات مذهبی کاشان برگزار شد

همایش مسئولان هیئات مذهبی کاشان برگزار شد

همایش مسئولان هیئات مذهبی کاشان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha