دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: شعار دشمنان در حمایت از زنان جامعه ما نیست، بلکه آنها بانوان و حجاب را بهانه کرده و می‌خواهند از این طریق به قرآن، مسجد و اصل نظام انقلاب اسلامی آسیب بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی شب گذشته در جمع مردم شهرک خوزنین استان قزوین گفت: امروز باید با بصیرت و آگاهی نظام را حفظ کرده و پشت ولی فقیه را خالی نکنیم که فردا در محضر امام زمانمان شرمنده شویم.

وی خاطرنشان کرد: شعار دشمنان در حمایت از زنان جامعه ما نیست، بلکه آنها بانوان و حجاب را بهانه کرده و می‌خواهند از این طریق به قرآن، مسجد و اصل نظام انقلاب اسلامی آسیب بزنند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی زنان ما در حوزه‌های مختلف به پیشرفت و عزت و جایگاه خود رسیده اند.

وی ادامه داد: امروز باید مراقبت بود که فریب دروغ پردازی دشمن را نخوریم؛ دشمنان به دنبال سیاه نمایی هستند و اگر در مسیر دشمن باشیم در محضر امام زمان شرمنده خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی عنوان کرد: کسی که قرآن بخواند و به آن عمل کند هرگز در مسیر انحراف گام نخواهد گذاشت و این راه سعادت و خوشبختی انسان در دنیا و آخرت است.

وی ادامه داد: این واقعیتی است که امروز در دنیا، استکبار جهانی و ایادی آن تلاش دارند تا نور قرآن و اهل بیت (ع) را خاموش کنند اما بر اساس وعده خداوند متعال در قرآن کریم، اسلام و قرآن از بین رفتنی نیست.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: امروز برای در امان ماندن از آسیبهای دشمن باید به قرآن پناه ببریم، چرا که دشمنان در بستر فضای مجازی به دنبال تخریب و تضعیف باورهای انقلاب اسلامی است که باید در این عرصه هوشیار وبا بصیرت به میدان جنگ ترکیبی آنها برویم.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی عنوان کرد: به رغم تحریم های همه جانبه استکبار جهانی اکنون دانشمندان مومن، انقلابی و جوان کشورمان توانسته اند در عرصه های مختلف علمی در جهان پیشتاز باشند.

وی اظهار کرد: دشمنان در تلاشند با تبلیغات گوناگون، جامعه ما را از درون آلوده کنند که تقویت بنیان خانواده و مسئله عفاف و حجاب، راهکار مقابله با این نقشه‌ شوم است.

شعار دشمن در حمایت از زنان دروغ است


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha