پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
اراک

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی گفت: میدان نبرد اصلی، برخورد با سرشبکه های مرتبط با دشمن هستند که با وعده پول، افرادی را برای قبح شکنی و کشف حجاب های خیابانی اجیر و سازمان دهی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز خانم فاطمه امانی معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان مرکزی نشست تخصصی با معاونین فرهنگی و کنشگران حجاب و عفاف مدارس علمیه استان به صورت حضوری و مجازی برگزار کرد.

امانی به اهمیت حجاب از منظر قرآن و روایت اشاره کرد و گفت: در مسئله "کشف حجاب" نیز نباید فریب بزرگنمایی ها و حاشیه سازی های دشمن از "کشف حجاب های خیابانی" را خورد. بلکه باید میدانِ اصلیِ نبرد» را درست تشخیص داد.

وی با ذکر ۶ نکته ادامه داد:

  1. امروز میدان نبرد اصلی در مسئله کشف حجاب، «مدیریت صحیحِ فضای مجازی»(بطور خاص، تلگرام و اینستاگرام) است.
  2. میدان نبرد اصلی، «نظارت دقیق بر شبکه نمایش خانگی» است.
  3. برخورد با «سلبریتی های قبح شکن و هتّاکِ مرتبط با سفارتخانه های غربی» است.
  4. «برخورد با مافیای تولیدکننده و واردکننده و توزیع کننده لباسهای نامناسب» است.
  5. میدان نبرد اصلی، برخورد با سرشبکه های مرتبط با دشمن هستند که با وعده پول، افرادی را برای قبح شکنی و کشف حجاب های خیابانی اجیر و سازمان دهی می کنند.
  6. اندیشه های فرهنگیِ خطرناکی است که از ابتدای انقلاب در ذهن برخی کارگزاران و تصمیم سازانِ کشور نقش بسته

میدان نبرد اصلی، نفوذی هایی هستند برای در امان ماندن خود از تیغ انتقاد ما را مشغول به معلول های خیابانی و حواشی و امور غیراولویت دار کردند و می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    18 1
    میدان نبرد اصلی شما قلوب مردم و سرمایه اجتماعی اسلام بود که مدتها قبل در این میدان شکست خوردید و سرمایه ی اجتماعی اسلام خرج نا کارآمدی ،دزدی و اختلاس شده است
    • مال ... IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
      1 18
      اون شکست مال اون هایی بود و هست که بعد از فاصله گرفتن عملی از آموزه های اسلام، قولا هم یواش یواش فاصله گرفتند، آره ناکارآمدی، اختلاس، استحاله هویتی و ... همه مال اون هاست و هر که در پی اونها بره.