یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان: علیرغم آنکه عموم جامعه ایرانی به دنبال زیست عفیفانه است، به دلیل برخی سیاست‌های غلط فرهنگی و آموزشی در کنار مشکلات اقتصادی  و ترس برخی از مسئولان از ریزش عقبه های اجتماعی و توهم دوقطبی شدن جامعه و عدم اتخاذ استراتژی صحیح و منطقی در برابر این پدیده شوم فرهنگی شاهد گسترش ابتذال و برهنگی می باشیم.

حجت‌الاسلام سید محمدسادات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان به مناسبت ۲۱ تیرماه روز عفاف وحجاب و اهمیت این مسئله در جامعه، اظهار داشت: حجاب فریضه ای دینی و قرآنی و امری ضروری و نشانه سلامت روحی و روانی جامعه و تابلوی جامعه اسلامی می باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه در پی سکوت و غفلت برخی مسئولان و خانواده ها، دشمنان خارجی و نفوذی های داخلی در یک جنگ رسمی تمام عیار عفت و حجاب زن ایرانی را مورد هجمه قرار داده و صراحتا اعلان کرده اند برای از پای درآوردن این ملت هر چادری که از سر زنان بیفتد در واقع یک پرچم اقتدار از کشور ایران ساقط خواهد شد و در در اثر ابتذال و انحطاط زنان ایرانی مردان نیز سقوط خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: علیرغم آنکه عموم جامعه ایرانی به دنبال زیست عفیفانه است، لیکن به دلیل برخی سیاست‌های غلط فرهنگی و آموزشی در کنار مشکلات اقتصادی و ترس برخی از مسئولان از ریزش عقبه های اجتماعی و توهم دوقطبی شدن جامعه و عدم اتخاذ استراتژی صحیح و منطقی در برابر این پدیده شوم فرهنگی شاهد گسترش ابتذال و برهنگی فرهنگی در جامعه می باشیم.

وی افزود: با یک بسیج عمومی و همگانی با نقش آفرینی بانوان و با آگاهی بخشی و بصیرت افزایی و پاسخ به شبهات در دراز مدت و برخورد قاطع با هنجار شکنان و مفسدان اجتماعی و حمایت از حامیان این فریضه الهی راه برای گسترش و بسط فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه هموار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان خاطر نشان کرد: ۲۱ تیر، روزحماسه مردم در مسجد گوهرشاد و خروش غیرت مردم مسلمان در برابر جنایتکاران پهلوی و عمال رضاخان نقطه عطفی برای مسئولان و مردم برای پاکسازی چهره نظام از هرگونه ولنگاری اخلاقی و فرهنگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha