یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ تجمع بزرگ عفاف و حجاب در ارومیه

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: امروز زنان عفیف ایرانی به عنوان محور جامعه اسلامی در خط مقدم مجاهدت خاموش و مبارزه با دشمن قرار دارند و دشمن نیز این را متوجه شده و لذا به همین دلیل به این جایگاه حمله می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی عصر چهارشنبه در اجتماع بانوان مدافع عفاف و حجاب که در پارک اللر باغی ارومیه برگزار شد، با بیان اینکه در تاریخ، زنان دارای ارزش و فضیلت کسانی هستند که توانسته‌اند قهرمانان بزرگ تربیت کنند، اظهار داشت: فردوسی وقتی می‌خواهد از زنان ایرانی یاد کند از آن‌ها به عظمت و بزرگی یاد می‌کند و در تمام شاهنامه، زنان محترم و داری قدر و منزلت را مشاهده می‌کنیم و ما امروز وارث این تمدن هستیم.

وی با بیان اینکه بعد از اسلام ارزش و اهمیت بانوان بیشتر مطرح شد، افزود: زنان تجلی خداوند بر روی زمین در نشر مهر، عطوفت و تربیت انسان هستند و به دلیل این شاخصه‌ها و عواطفی که زن دارد، شیطان بیشتر در او طمع می‌کند، چرا که زن ستون جامعه است و شیاطین این را متوجه شده‌اند که اگر ستون جامعه از بین برود، جامعه متلاشی خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: زنان هم با تربیت انسان‌های مؤمن و هم با حرکت در مسیر دین و دیانت توانستند در برابر شیطان صف آرایی کنند و راه رسیدن زنان به خداوند متعال به دلیل اینکه خداوند بانوان را مظهر خود در روی زمین آفریده است، از مردان نزدیک‌تر است.

وی عنوان کرد: به‌خاطر اهمیتی که در زنان وجود دارد، امام صادق (ع) فرمودند؛ أکثَرُ الخَیرِ فِی النِّساءِ، بیشتر خوبی‌ها در زنان است و به همین دلیل هم شیطان در آن‌ها طمع کرد و به این فکر افتاد که اگر این ستون جامعه را از بین ببرد، خانواده و جامعه هم متلاشی می‌شود.

حجت الاسلام امامی گفت: در روز مباهله که قرار بود پیامبر حقانیت خود را به اثبات برساند، حضرت زهرا (س) در آن جمع نقش محوری را ایفا کردند و شیطان نیز متوجه است که باید به محور حمله کند و امروز زنان ایران زمین باید بدانند که عظمتی که در بانوان وجود دارد، می‌تواند مردانی را تربیت کند که دنیا مات و حیران بماند.

وی یادآور شد: فرزندان مادران این مرز و بوم بودند که توانستند غرب را در منطقه خلیج فارس به زانو در بیاورند.

وی تصریح کرد: دشمن می‌داند اگر جوانی به دست مادری تربیت نشود، نمی‌تواند مقاومت کند و لذا به محور و اساس جامعه حمله می‌کند و در همین رابطه نیز رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند، دنیای غرب ۳۰۰ سال تلاش کرد تا بگوید دین در برابر پیشرفت قرار گرفته، اما زنان بعد از انقلاب با حضور عفیفانه خود و حفظ دیانت و نقش مربی بودن خود همه تلاش‌های غرب در این عرصه را به باد دادند و گفتمان دروغین غرب را به چالش کشیدند و لذا شیطان از دست زنان ایرانی ناراحت و عصبانی است و حمله به این جایگاه محترم توسط شیاطین عادی و طبیعی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: جوانان تربیت یافته مکتب فاطمی مادران ایران بودند که در خرمشهر چهار شهید دادند تا جنازه زن ایرانی را از دست بعثی‌ها بگیرند و دشمن امروز از این بینش و اقتدار می‌ترسد و به همین دلیل نیز به جایگاه زنان حمله می‌کند.

وی افزود: جایگاه زن در جامع جایگاه رهبری و هدایت است و ما شاهد هستیم دشمن به جایگاه رهبری نیز حمله می‌کند، بنابراین این زنان هستند که می‌توانند جامعه را ولایت مدار بار بیاورند و به این دلیل است که امام امت فرمودند من شما زنان را به‌عنوان رهبر این نهضت قبول دارم.

حجت الاسلام امامی خاطرنشان کرد: امروز زنان عفیف ایرانی در خط مقدم مجاهدت خاموش و مبارزه با دشمن قرار دارند و دشمن هم این را متوجه شده است.

وی ادامه داد: در بین ۱۴ معصوم، یک زن به نام زهرای مرضیه (س) قرار دارد و این زن مجلله به عنوان الگوی همه ائمه و محور حرکت ائمه هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: زنان ما از امام حسین(ع) یاد گرفتند در برابر خیل عظیم دشمن، هراسی به دل راه ندهند و مقاومت کنند و تاریخ نیز ثابت کرده هر کجا مقاومت کردیم به پیروزی رسیدیم.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین مسئله‌ای که حتی برخی از اندیشمندان غربی در حوزه زنان، دغدغه مقابله با آن را دارند، بحث خطرناک جنسی کردن دختران به شیوه‌های متعدد است و یکی از مهم‌ترین اهداف نظام سرمایه داری نیز همین است.

وی با بیان اینکه نظام سرمایه داری نگاه کالا محور به هر چیزی و هر کسی دارد، اظهار کرد: نظام سرمایه داری وقتی نگاه می‌کند به حوزه زنان و می‌بیند مهم‌ترین محرک در وجود انسان‌های غریزه مدار می‌تواند مسئله جنسی باشد، پس سرمایه گذاری می‌کند بر روی این که از توان جنسی زنان در جهت منافع خود بهره برداری کند.

حجت الاسلام امامی خاطرنشان کرد: از ابتدای خلقت، بحث مقابله فطرت و طبیعت را داریم اما امروز به شکلی جهش یافته این مسئله را می‌بینیم، یعنی غزیزه‌مند شدن تمدن بشری، که بنده اسمش را گذاشتم "امپراطوری تِستوستِرون" یعنی همان هورمون جنسی که تمام سرمایه گذاری را دارند روی آن انجام می‌دهند تا بتوانند به‌صورت مستقیم و البته گسترش یافته از این غریزه حیوانی انسان، در راستای منافع خودشان سوء استفاده کنند.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha