شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمودی

حوزه/ معاون امور استانها ، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: امروز مردم در تجمع عفاف و حجاب از مسئولان مطالبه جدی دارند و حجت را بر آنان تمام کرده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام سید محسن محمودی، چهارشنبه ۲۱ تیر ماه در حاشیه تجمع عفاف و حجاب در شهر مشهد که در صحن گوهرشاد در حرم امام رضا (ع) برگزار شد، در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: امروز که روز عفاف و حجاب است ، یادآور ایستادگی و فداکاری ملت ایران برای دفاع از حجاب و عفت زنان مسلمان است ؛ آن روز در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم عده زیادی به خاک و خون کشیده شدند و دست از دفاع از احکام اسلام و قرآن نکشیدند و با نثار خون خود وفاداری خود با اسلام و قرآن را به نمایش گذاشتند.

معاون امور استانها ، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: آن روز رضا شاه ملعون و پس از او پسرش نتوانستند ، حجاب را از زن‌مسلمان ایرانی بگیرند ؛ امروزه نیز دشمنان با سلاح ماهواره و فضای مجازی به جنگ حجاب آمده اند ، اگر چه ملت مسلمان ایران از این سرمایه ارزشمند خود پاسداری می کنند ؛ ولی از برخی عملکردهای ناصواب به شدت گله مند و ناراحت هستند.

حجت الاسلام محمودی افزود: با کمال تاسف در دولت‌ های مختلف نسبت به این مهم کوتاهی شده و نسبت به اجرای احکام قرآن سستی صورت گرفته است ؛ برخی کوتاهی ها در دولت انقلابی اصلا قابل قبول نیست.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور یادآور شد: قوای سه گانه می توانستند بهتر عمل کنند که کار به این ولنگاری ها نکشد ؛ امروز مردم در تجمع عفاف و حجاب از مسئولان مطالبه جدی دارند و حجت را بر آنان تمام کرده اند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: وضعیت برخی ادارات ، سازمان ها و مجموعه های وابسته به دولت قابل قبول نیست و باید قانون اسلام در این مجموعه ها حاکم باشد.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در ادامه بیان کرد: خانواده های شهدا و ایثارگران که برای این نظام هزینه پرداخته اند از وضع موجود ناراحت هستند و مسئولان باید از آه آنان بترسند ؛ مقام معظم رهبری هم آنچه لازم بوده فرموده اند چرا اینقدر سستی ، تناقض و تسامح انجام می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha