شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/نشست مسئولان و مدیران استان کردستان با حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی به مناسبت هفته بصیرت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مدیران باید به خوبی واقف باشند مسئولیتی که در اختیار دارند برای خدمت به جامعه و مردم است بنابراین باید به خوبی قدر این فرصت را برای انجام خدمت بدانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، به مناسبت آغاز هفته بهزیستی، مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تأمین اجتماعی و سازمان تامین بهزیستی استان کردستان با حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در این دیدار اظهار داشت: خدماتی که از سوی نهادها و سازمان‌های حمایتی به مردم ارائه می‌شود از نظر انسانی و دینی بسیار ارزشمند می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: مدیران باید به خوبی واقف باشند مسئولیتی که در اختیار دارند برای خدمت به جامعه و مردم است، بنابراین باید به خوبی قدر این فرصت را برای انجام خدمت بدانند.

این استاد حوزه یادآورد شد: متأسفانه کردستان دارای مشکلات بسیاری در بحث اجتماعی و حاشیه نشینی می‌باشد، بنابراین مدیران و نهادها در این بار چاره اندیشی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین پور ذهبی گفت: هر کدام از مسئولان باید برای کاستن از مشکلات مردم نگاه جهادی داشته باشند.

این استاد حوزه یادآور شد: اگر بتوانیم مشکلات و نیازهای مردم را حل کنیم بی‌شک پاداش بزرگی نزد خداوند متعال خواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: باید مدیران این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنند که وظیفه یک مدیر خدمت به انقلاب، نظام و ملت است و در انجام وظیفه خود و ارائه خدمات نگاهی انسان محور و بی‌ منت داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha