سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 1097763
۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
تصاویر/همایش عفاف و حجاب(اصفهان به رنگ خدا)

حوزه/ امام جمعه کوهدشت حجاب را مایه عزت بانوان در جامعه دانست و گفت: بانوان ما با حفظ عفاف و حجاب خود در واقع حکم خداوند را گرامی می‌دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت، امروز در همایش عفاف و حجاب با عنوان «دختران سرزمین من» که در کوهدشت برگزار شد، با بیان اینکه برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاعه و گسترش یابد، اظهار داشت: همه باید برای اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب همت خالصانه و جهادی داشته باشیم و برکات عفاف و حجاب را در جامعه تبیین و تشریح کنیم.

وی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب حکم قرآن و از عوامل مهم حفظ بنیان خانواده محسوب می‌شود، گفت: باید از همه ظرفیت‌های تبلیغی و فرهنگی در راستای اشاعه فریضه عفاف و حجاب بهره گیریم.

امام جمعه کوهدشت حجاب را مایه عزت بانوان در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: بانوان ما با حفظ عفاف و حجاب خود در واقع حکم خداوند را گرامی می‌دارند.

حجت الاسلام طهماسبی، بر تبلیغ مستمر و هدفمند قانون عفاف و حجاب تأکید کرد و گفت: باید تلاش شود تا با استفاده از ظرفیت بانوان، جامعه را در مقابل توطئه‌های دشمنان بصیر و آگاه سازیم.

در این اجتماع برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و هنری با حضور بانوان شهرستان کوهدشت اجرا شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha