دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار طلاب و فضلا با رهبر انقلاب

حوزه/ نماینده طلاب و فضلای محمودآباد گفت: عدم اعتنا به مطالبات رهبر معظم انقلاب از حوزه، اثرات جبران ناپذیری را به اسلام در زمان فعلی وارد خواهد کرد؛ لذا مجمع نمایندگان طلاب التزام عملی در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در باب تبلیغ را از مراکز اعزام مبلغ پیگیری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین موسوی طی گفت و گویی به دیدار طلاب و فضلای حوزه های علمیه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: گفتار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در شناخت موقعیت مخاطبان و تبلیغ فرهنگ ماندگار دین از قله رفیع دیدبانی اسلام هشدار به همه طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه قم بود که هوشمندانه می تواند هجمه های دشمنان را ناکارآمد کند.

وی ادامه داد: حوزه های علمیه مخصوصا حوزه علمیه قم و بالاخص مراکز تبلیغی باید بعد از بیانات رهبر معظم انقلاب، فعالیتی مضاعف و با رویکردی جدید در این زمینه آغاز نمایند.

نائب رئیس اول مجمع نمایندگان طلاب خاطرنشان ساخت: پرواضح است که عدم اعتنا به مطالبات رهبر معظم انقلاب از حوزه، اثرات جبران ناپذیری را به اسلام در زمان فعلی وارد خواهد کرد؛ لذا مجمع نمایندگان طلاب التزام عملی در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در باب تبلیغ را از مراکز اعزام مبلغ پیگیری خواهد کرد.

نماینده طلاب و فضلای محمودآباد بیان داشت: از آنجایی که روی خطاب حضرت آقا، حوزه علمیه بود و نه صرفا مراکز تبلیغی، لذا حوزه علمیه باید جهادی در وسط میدان قرار گرفته و نسبت به ضعف های خویش در این عرصه آسیب شناسی و درمان داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اظهار داشت: باید رویکرد جدیدی نسبت به مساله تبلیغ دین، با شیوه های نوین مورد توجه تمامی حوزویان به خصوص کسانی که عنوان مُبلغ را به دوش می کشند، قرار گیرد و در امر تبلیغ با رویکرد جدید، راه نجات، اعتماد به بدنه طلاب و تسهیل گری امر تبلیغ است.

نائب رئیس اول مجمع نمایندگان طلاب در پایان تبلیغ دین مبین اسلام و نشر آموزه های معارف را افتخار قاطبه حوزویان و کار اصلی و کاربردی همه طلاب و اساتید برشمرد و افزود: شناسایی ظرفیت های روحانیون با توجه به حضور نمایندگان طلاب از شهرهای مختلف در مجمع نمایندگان، می تواند از اقدامات بی بدیل مجمع در راستای حرکت این مجموعه به سمت جایگاه اصلی خود باشد؛ حرکتی که با همکاری قرارگاهی با سایر مجموعه ها در اعزام مُبلغ می تواند اعتماد به بدنه طلاب را در این مطالبه رهبری تحقق ببخشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    0 0
    خوبه رهبری یه تذکری داد حالا همه به فکر افتادید
  • تبلیـــــــــــــــــــــــــــــــــغ IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    0 0
    اول کار همه لبیک دارند اما باید بعد از گذشت زمان معقول گزارشی از کارهای انجام شده بدهند. البته نظرسنجی از مبلغین و طلاب صحت این ادعاها را تایید خواهد کرد.