پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حوزه/ برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ مسئول اداره سنجش و پذیرش حوزهای علمیه استان خوزستان از برگزاری آزمون ورود به حوزه علمیه خوزستان خبر داد. 

ریحانی مسئول اداره سنجش و پذیرش حوزه علمیه استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز اظهار داشت: آزمون ورودی حوزه علمیه خوزستان همزمان با سراسر کشور صبح امروز جمعه ۱۴٠۲/٠۴/۲۳ در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز در سه مقطع سیکل، دیپلم و دانشگاهی به همت معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

وی افزود: بعد از چهارسال متوالی که به علت دلایل مختلف از جمله سیل،کرونا و گرمای هوا آزمون ورودی حوزه علمیه خوزستان برگزار نمی شد امسال الحمدلله این آزمون برگزار شده و با استقبال خوبی همراه بود.

ریحانی ادامه داد: این آزمون از مفاد درسی قرآن و معارف اسلامی، ادبیات فارسی و عربی، احکام، بینش صنفی و اطلاعات عمومی در پنجاه سؤال به مدت ۷۵ دقیقه از ساعت ۹ صبح آغاز و ساعت ۱۰:۱۵ به پایان رسید.

وی گفت: تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون ورودی حوزه علمیه خوزستان امسال ۷٠ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و نشان از علاقه جوانان و نوجوانان به ورود به حوزه علمیه است.

مسئول اداره سنجش و پذیرش حوزه علمیه خوزستان بیان کرد: نتایج آزمون ۲۳ مرداد ماه ۱۴٠۲ در سایت سنجش و پذیرش معاونت آموزش حوزه های علمیه قابل مشاهده بوده و پذیرفته شدگان در این آزمون بعد از طی پنج مرحله گزینشی(اختبارعلمی، تحقیقات، مشاوره، تست سلامت و مصاحبه روانشناسی) از ۱۵ شهریور ماه ۱۴٠۲ وارد سربازخانه ی امام زمان شده و فصل جدیدی از زندگی خود را آغاز می کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha