دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آزمون ورودی حوزه علمیه خواهران بوشهر در عسلویه

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) عسلویه گفت: باید نهایت تلاش خود را کنیم تا یار و سرباز آقا امام زمان(عج) باشیم نه بار و سربار، ضمن اینکه طلبگی را یک سبک زندگی بدانیم و در لحظه لحظه زندگی خود مراقب اعمال و رفتار خود باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، روز گذشته همزمان با کل کشور، آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۳ -۱۴۰۲ در مدرسه علمیه الزهرا(س) عسلویه برگزار شد.

خانم جاوید، مدیر مدرسه علمیه الزهراء(س) عسلویه قبل از برگزاری آزمون، در نشستی معرفتی با داوطلبین ضمن اشاره به ارزش و جایگاه والای طلبگی و سربازی امام زمان(عج)، خطاب به داوطلبان اظهار داشت: باید نهایت تلاش خود را کنیم تا یار و سرباز آقا امام زمان(عج) باشیم نه بار و سربار، ضمن اینکه طلبگی را یک سبک زندگی بدانیم و در لحظه لحظه زندگی خود مراقب اعمال و رفتار خود باشیم.

وی با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، یادآور شد: اگر وضعیت حجاب در بعضی مکان‌ها خوب نیست، این کوتاهی از ما بوده چرا که فکر نمی‌کردیم اگر دختر همسایه توجه کافی به حجاب ندارد، به ما ربطی داشته باشد و فردا دامنگیر دختر خودمان نخواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) عسلویه تأکید کرد: متوجه شده‌ایم که تربیت دختر در این زمانه خیلی سخت شده و جامعه مثل کشتی است که اگر یک فرد آن را سوراخ کند، به همه مربوط می‌شود و برای همه مشکل ایجاد می‌شود، البته مثلی است که می‌گوید: ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است، بنابراین باید امیدوارانه از این به بعد وظیفه امر به معروف و نهی از منکر خود را به بهترین وجه انجام دهیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha