شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ربانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ربانی، مطالعه برای مبلغان را بسیار مهم دانست و گفت: مبلغان بایستی نسبت به محتوا و روش تبلیغ وضعیت متفاوتی داشته باشند و نمی توانیم با همان روش ۲۰ سال قبل تبلیغ کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین ربانی صبح امروز در مراسم اختتامیه دومین اجلاسیه سراسری روحانیون حوزه های نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با قدردانی از حضور منظم شرکت کنندگان در اجلاسیه گفت: از خداوند متعال سپاسگزار هستیم که توفیق داد این اجلاسیه را برگزار کنیم و ان شاء الله از موارد مطرح شده برای ارتقای فعالیت ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه آخرین خطبه امیرالمومنین(ع) در نهج البلاغه متناسب شرایط این روزها است، افزود: بعد از سه جنگ فرسایشی و در شرایطی که حضرت برای جنگ با معاویه آماده می شدند و مردم خسته شده و گاهی مقابل امیرالمومنین (ع) می ایستادند، حضرت در این خطبه می فرمایند اگر بنا دارید موفق شوید باید در پیشگاه خدا و میدان جهاد فی سبیل الله کمربندها را محکم ببندید.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: خداوند امروز به ما امکاناتی برای تبلیغ داده است که قبل از پیروزی انقلاب این امکانات نبود.

وی با بیان اینکه ما طلبه ها باید بیشتر از گذشته در این جنگ نابرابر آماده باشیم، گفت: امروز به تعبیر رهبری عزیز در جنگ استحاله فرهنگی هستیم و اگر این استحاله موفق شود آسیب های جدی به مبانی دینی و حاکمیت اسلام می خورد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی تصریح کرد: امروز شرایطی پیش آمده است که برخی مردم تحت تأثیر القائاتی هستند که جانی ترین افراد را بزک می کنند.

وی گفت: ما برای اینکه فعالیت های حوزه نمایندگی در وزارت جهاد کشاورزی را ارتقا دهیم بایستی وضع موجود و گذشته را تحلیل کنیم و نگاهی به آینده داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی بیان کرد: ما بایستی نقش خود را به خوبی ایفا کنیم و نوآوری و خلاقیت داشته باشیم و طلبگی و هدایت مردم را مسئولیت اول خود بدانیم.

وی گفت: شرط اول موفقیت در تبلیغ این است که تمام دغدغه مان این باشد که چه کنیم امام زمان (عج) از ما خوشحال باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی اظهار کرد: برای اجلاسیه های بعدی نمایشگاهی از فعالیت های استان ها برگزار شود تا اقدامات و برنامه های استانی معرفی شود.

وی گفت: برنامه های ابلاغی محور فعالیت هایمان باید باشد و بایستی از ظرفیت سازمان جهاد کشاورزی برای اجرای این برنامه ها استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی بیان کرد: در جبهه جنگ، جهادگران بی خوابی می کشیدند تا برای رزمندگان سنگر بسازند و هم اکنون نیز در جنگی نابرابر هستیم و ما نیز باید تلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی مطالعه برای مبلغان را بسیار مهم دانست و گفت: مبلغان بایستی نسبت به محتوا و روش تبلیغ وضعیت متفاوتی داشته باشند و نمی توانیم با همان روش ۲۰ سال قبل تبلیغ کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha