سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه سیراف

امام جمعه بخش سیراف بیان داشت: شورای نگهبان از ابتدای تأسیس تا امروز مورد هجمه دشمن قرار است؛ عزیزان از این هجمه های دشمن نهراسند و با قوت و شجاعت تمام و ایمان کامل عمل کنند چراکه دشمن بدنبال دلسرد کردن مردم است تا مشارکت در انتخابات کاهش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام صادق عاشوری امام جمعه بخش سیراف صبح امروز در جمع اعضای هیئت نظارت بر انتخابات کنگان و ناظرین بخش سیراف بمناسبت ۲۶ مرداد سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان بدون هیچ ملاحظه ای به صلاحیت‌ها رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان به صورت جناحی و سلیقه ای عمل نمی کند بلکه بر طبق قانون و مستندات و مدارک موجود عمل می کند، افزود: هیچ شبهه ای در کار شورای نگهبان وجود ندارد؛ وظیفه همگان است که از شورای نگهبان حمایت کنند.

حجت الاسلام عاشوری با بیان اینکه امروز راهبرد دشمن فشار بر مردم جهت کاهش مشارکت در انتخابات است گفت: انتخابات از مسایل مهم کشور است و مظهر اراده ملی و بصیرت ملی است. دشمن برای ناامید کردن مردم سرمایه گذاری کرده تا مردم از نظام و دولت و مجلس ناامید شوند و باید همه مسئولان برای افزایش امید در جامعه تلاش کنند.

امام جمعه بخش سیراف گفت: مردم ما با بصیرت و آگاهی کامل پای صندوق های رای خواهند آمد و دشمن را مثل همیشه ناامید خواهند کرد. مردم در دو رزمایش بزرگ یعنی راهپیمایی ۲۲ بهمن و رزمایش سیاسی انتخابات سربلند بیرون خواهند آمد.

وی بیان کرد: شورای نگهبان از ابتدای تأسیس تا امروز مورد هجمه دشمن قرار است؛ عزیزان از این هجمه های دشمن نهراسند و با قوت و شجاعت تمام و ایمان کامل عمل کنند چراکه دشمن بدنبال دلسرد کردن مردم است تا مشارکت در انتخابات کاهش پیدا کند.

حجت الاسلام عاشوری با بیان اینکه شورای نگهبان از انقلاب و اسلام و خون شهدا دفاع می کند گفت: انتخابات در کشور ما از اهمیت زیادی برخوردار است لذا افراد مومن، جسور، دلسوز، ولایت مدار و انقلابی را انتخاب کنید.

وی ادامه داد: اگر کاندیدایی رد صلاحیت شد نباید به شورای نگهبان حمله کند؛ الحمدلله شورای نگهبان با قوت و شجاعانه در تمام سالهایی که انتخابات برگزار شده به وظیفه خود عمل کرده و موفق بوده است.

امام جمعه بخش سیراف با بیان اینکه منافع دشمن با حضور شورای نگهبان به خطر می افتد و لذا به شورای نگهبان هجمه وارد می کنند گفت: شبیه شورای نگهبان در اکثر کشورهای جهان وجود دارد.

حجت الاسلام عاشوری با بیان اینکه صیانت از رای مردم که حق الناس است وظیفه شورای نگهبان است اظهار داشت: به فرمایش مقام معظم رهبری مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت در انتخابات مهم است و هر کس از فیلتر شورای نگهبان عبور می کند صلاحیت تصاحب کرسی دارد اما مردم باید بهترین انتخاب کنند.

امام جمعه بخش سیراف تصریح کرد: اگر می خواهید جایگاه شورای نگهبان را بدانید نگاه کنید چه میزان مورد هجمه های دشمن قرار می گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha