سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1098626
۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
سعید دیده‌بان

حوزه/ امام جمعه موقت آبدان گفت: یاری کردن حضرت علی(ع) یاری کردن خدا است، همانا افرادی که از جان و دل و هزینه شخصی خود مایه گذاشتند تا نام امیرالمؤمنین(ع) را بالا ببرند، مشمول دعای خیر پیامبر اکرم(ص) خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم تجلیل از یاوران ولایت بخش آبدان و برندگان مسابقات دهه امامت و ولایت امشب با حضور مسئولان بخش آبدان و سخنرانی حجت‌الاسلام سعید دیده‌بان امام جمعه موقت آبدان، اجرای گروه سرود دختران آفتاب از پایگاه ام کلثوم(س) و مولودی خوانی در تالار فرهنگ و هنر برگزار شد.

حجت‌الاسلام سعید دیده‌بان امام جمعه موقت آبدان در این مراسم با تقدیر از اقدامات خالصانه و جهادی دبیر و اعضای بنیاد غدیر بخش آبدان، اظهار داشت: یاری کردن حضرت علی(ع) یاری کردن خدا است، همانا افرادی که از جان و دل و هزینه شخصی خود مایه گذاشتند تا نام امیرالمؤمنین(ع) را بالا ببرند، مشمول دعای خیر پیامبر اکرم(ص) خواهند شد.

امام جمعه موقت آبدان ادامه داد: نصرت امیرالمؤمنین(ع) و یاری کردن ایشان مایه خوشبختی است و عکس این کار موجب بدبختی انسان خواهد بود.

وی با بیان اینکه حضور مسئولان به‌ویژه بخشدار آبدان در جشن‌ها مایه قوت قلب همگی بود، اظهار کرد: خدا را سپاسگزاریم که به ما توفیق داد با انجام حتی کاری کوچک از مداحی گرفته تا پخت غذا انجام دهیم و به ساحت آن حضرت عشق بورزیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha