دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: امام حسین علیه السلام از تمام هستی خود برای اعتلای کلمة الله و احیای ارزش ها و سنت نبوی گذشت و مردم عزیز ایران اسلامی، واقعا دوستدار و دلداده اسلام و اهل بیت علیهم السلام هستند و همگان عشق و دلدادگی مردم را در چند روز گذشته در دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر در تهران و همه شهرها و روستاها دیدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور، ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه های دهه اول محرم اظهار داشت: برپایی مجالس عزا برای امام حسین علیه السلام یکی از مصادیق بارز تعظیم شعائر الهی است.

وی تصریح کرد: مجموعه انتظامی در ایام محرم به معنای واقعی کلمه عزادار آل الله است و برنامه های عزاداری و سخنرانی و نوحه خوانی تا پایین ترین رده انتظامی در سراسر کشور برگزار می شود. چرا که اعتقاد داریم دستگاه امام حسین علیه السلام، حیات‌بخش، انسان ساز و تحول آفرین است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی افزود: امام حسین علیه السلام از تمام هستی خود برای اعتلای کلمة الله و احیای ارزش ها و سنت نبوی گذشت و مردم عزیز ایران اسلامی، واقعا دوستدار و دلداده اسلام و اهل بیت علیهم السلام هستند و همگان عشق و دلدادگی مردم را در چند روز گذشته در دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر در تهران و همه شهرها و روستاها دیدند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی خاطرنشان کرد: در حوادث و فتنه های سال های اخیر هم مردم نشان دادند که خط قرمز آنها مقدسات و باورها و اعتقادات آنها است و هر کس که بخواهد جسارتی به مقدسات و اعتقادات آنها بکند با پاسخ کوبنده و قاطع مردم روبرو خواهد شد.

وی افزود: دشمنان بدانند که مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی؛ اجازه جولان دادن و خودنمایی به احدی از آنان در هیچ زمان نخواهند داد و بی خود، وقت و هزینه خود را صرف فتنه گری و توطئه علیه نظام و ملت ایران نکنند که هیچ نتیجه ای برای آنان نخواهند داشت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی اظهار داشت: هدف دین، تبلیغ و ترویج اعمال صالح و کلمه طیبه و مهم تر از آن تشکیل حکومت اسلامی همچنین ازاله انحرافات و کج روی هاست.

وی گفت: تلاش شده است که تمام برنامه های محرم و صفر از کمک ها و نذورات داوطلبانه کارکنان و عموم خیرین تامین شود که با کمک خیرین و با راه اندازی موکب الحسین (ع) شهدای انتظامی در چند سال اخیر در ایام اربعین و با برپایی موکب در مرزهای ورودی و خروجی کشور و کربلای معلی به زائران اربعین خدمت رسانی شده و از محل کمک های خیرین در ایام کرونا بیش از ۳۰۰هزار بسته معیشتی آماده و تحویل نیازمندان جامعه شد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی افزود: از دیگر برنامه های موکب الحسین (ع)، اعطای وام بدون بهره به کربلا اولی ها بود که تاکنون بیش از۲۲ هزار نفر در قالب ۷ هزار خانواده انتظامی به کربلای معلی اعزام شده اند. امسال هم برنامه داریم با برپایی ۱۰ موکب در داخل کشور و یک موکب در کربلای معلی و با انجام کارهای فرهنگی و پذیرایی به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha