یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام قمی

حوزه/ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور بر خدمت رسانی صادقانه و جهادی به مردم تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان در سالن آمفی تئاتر استانداری با بیان اینکه جشن های عید سعید غدیر امسال در کشور باشکوه خاصی برگزار شد، گفت: برنامه های عید غدیر به همت مردم و دستگاه های دینی فرهنگی با استقبال باشکوه مردم برگزار شد.

وی با بیان اینکه مسئولان، خدمت صادقانه و جهادی به مردم داشته باشند، اظهار کرد: تقویت اتحاد، هم افزایی و همدلی مؤمنانه از شاخصه های خدمت رسانی به مردم است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: دیوارکشی‌های سازمانی نباید موجب جدایی مردم از مسئولان شود، بلکه مسئولان خود را از مردم بدانند و در خدمت رسانی از هیچ کوششی دریغ نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه امروز هجمه و جنگ ترکیبی چند بعدی و پیچیده دشمن افکار عمومی مردم را هدف قرار داده و تنها راه مقابله با آن جهاد تبیین است، خاطرنشان کرد: فعالان دینی و فرهنگی باید با تمام توان برای مقابله با توطئه های دشمنان برنامه های بصیرتی به مردم ارائه دهند.

وی در پایان بر تقویت حضور مردم تأکید کرد و افزود: مردم ولایی و ولایت مدار استان لرستان امسال نیز در عزاداری های ماه محرم اوج ولایت مداری خود در دفاع از اهداف اسلام و انقلاب به نمایش خواهند گذاشت‌.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha