شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
1

حوزه/ تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با موضوع اجرای طرح تربیت نیروی متخصص آموزش قرآن کریم ویژه همسران طلاب به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به گزارش، حجت‌الاسلام مجید ستوده مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قم و حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در راستای تعامل سازنده برای گسترش فرهنگ قرآنی با هم دیدار کردند.

در این دیدار تفاهم‌نامه‌ای با موضوع اجرای طرح تربیت نیروی متخصص آموزش قرآن کریم ویژه همسران طلاب به امضای این دو مقام مسئول رسیده است.

این طرح شامل برگزاری دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی، تجوید و حفظ قرآن کریم و دوره تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن کریم است که با همکاری اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی و اداره معیشت و خانواده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان اجرا می‌شود.

دوره‌های آموزشی ذکر شده به مدت ۵ ماه برگزار می‌شود و در پایان به داوطلبانی که دوره‌ها را با موفقیت گذرانده باشند گواهینامه معتبر داده می‌شود.

این تفاهم نامه در راستای ترویج فرهنگ قرآن کریم در جامعه است و به عنوان بخشی از نقشه کلان و راهبردی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای نقش‌آفرینی فرهنگی و تحول در جریان فرهنگی محسوب می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha