دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نهج‌البلاغه

حوزه/ مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) دوره «حفظ نهج البلاغه» را برای بانوان علاقه مند به دوره‌های قرآنی و معارفی که امکان دسترسی به فضای مجازی و اینترنت ندارند را به صورت تلفنی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) با هدف گسترش فرهنگ نهج البلاغه خوانی و انس با نهج البلاغه دوره «حفظ نهج البلاغه» را برای بانوان علاقه مند به ویژه فراگیرانی که امکان دسترسی به فضای مجازی ندارند، به صورت تلفنی برگزار می‌کند.

در این دوره معارفی فراگیران از طریق تماس تلفنی انفرادی یا گروهی (هر تماس ۱۵ دقیقه) با مشاوره و راهنمایی اساتید و کارشناسان برجسته مرکز قرآن و حدیث اقدام به حفظ نهج البلاغه می کنند.

مبلغ شهریه برای این دوره تلفنی همزمان با ترم تابستان برای دو تماس تلفنی در هفته ۲۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است و شرکت در جلسات هفتگی واحد مجازی در رشته‌های مختلف قرآنی، شرکت در برنامه‌های جانبی واحد مجازی در مناسبت‌های ملی و مذهبی، پشتیبانی رایگان از فعالیت‌های مرتبط با این رشته، شرکت در آزمون‌ها و مسابقات فصلی واحد مجازی و صدور گواهی‌نامه پایان دوره برای همه رشته‌ها از مزایای جانبی و رایگان شرکت در این دوره برای فراگیران است.

علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق ارسال پیام به این شناسه می توانند پاسخ پرسش های خود را از کارشناسان مرکز دریافت کرده و یا از طریق لینک مستقیم می‌توانند در دوره ثبت نام کنند.

همچنین کارشناسان مرکز همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۴ از طریق شماره تلفن۰۲۵۳۷۱۷۵۵۰۷ پاسخگوی پرسش های فراگیران بوده و فراگیران را برای ثبت نام در دوره های مختلف به صورت تلفنی، مجازی و مطالعاتی راهنمایی می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha