یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر

حوزه / رئیس مجمع نمایندگان طلاب، با تأکید بر اینکه تبلیغ وظیفه ذاتی روحانیت بوده، هست و خواهد بود، اظهار کرد: امروز مهندسی تبلیغ دین از ضروریات و موضوعات اساسی در جامعه اسلامی، خصوصا در حوزه علمیه است.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به دیدار جمعی از روحانیون و اساتید حوزه با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری در جمع طلاب، فضلا، و اساتید حوزه علمیه سراسر کشور، جانی دوباره به موضوع تبلیغ فرهنگ دین بخشید.

وی با بیان اینکه فرمایشات رهبری، بلاغ مبینی بود که بر اساس آیه "أُبَلِّغُکُمْ رِسَالَاتِ رَبِّ" و "ادْعُ إِلَیٰ سَبِیلِ رَبِّکَ بِالْحِکْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ" بیان شد، گفت: نکاتی که مقام معظم رهبری در این دیدار بر آنها تأکید داشتند، همه حول محور تبلیغ و شیوه‌های نوین بود.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب، با تأکید بر اینکه تبلیغ وظیفه ذاتی روحانیت بوده، هست و خواهد بود، اظهار کرد: در مقابل آماج حملات تبلیغی دشمنان و شبیخون فرهنگ ابتذال غرب، آنچه می‌تواند به عنوان دژی محکم قرار گیرد، همین مسئله تبلیغ در جامعه است.

وی افزود: امروز مهندسی تبلیغ دین از ضروریات و موضوعات اساسی در جامعه اسلامی، خصوصا در حوزه علمیه است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، با اشاره به اینکه توجه به شیوه تبلیغ و محتوای تبلیغ برگرفته از اسلام ناب محمدی، موضوعی اجتناب نا پذیر است، یادآور شد: حوزه علمیه با تربیت مبلغان برتر، امروز ابر رسانه جبهه حق را رهبری می‌کند، البته در این راستا باید مراقب باشیم که از همه ابعاد در زمینه مخاطب شناسی غافل نشویم.

وی با بیان اینکه در این عرصه باید از ظرفیت مساجد و هیئت‌های حسینی به نحو احسن بهره برد، خاطرنشان کرد: امروز باید موضع تهاجمی در عرصه تبلیغ در برابر نقشه‌های دشمنان بگیریم و با اقدامات مناسب بودجه‌های کلان ماشین تبلیغاتی صهیونیست و استکبار را از کار بیندازیم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب، پادزهر نقشه‌های سمی دشمنان را انتشار ایمان در جبهه حق عنوان کرد و گفت: یاران پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) در مسیر راهی که انتخاب کرده بودند و برای رساندن پیام الهی، سختی‌ها و دشواری‌های بسیاری را متقبل شدند و آنها را برای رسیدن به هدف اصلیشان تحمل کردند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha