سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ |۲۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 28, 2024
تصاویر/ راهپیمایی مردم قم در ۲۲ بهمن

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه با صدور بیانیه ای ضمن محکوم نمودن اهانت مجدد به قرآن کریم از مردم جهت شرکت در اعتراض سراسری علیه هتاکان به این کتاب مقدس دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با صدور بیانیه ای ضمن محکوم نمودن اهانت مجدد به قرآن کریم از مردم جهت شرکت در اعتراض سراسری علیه هتاکان به این کتاب مقدس دعوت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

در ادامه اهانت های زنجیره ای هدفمند به قرآن کریم و مقدس ترین کتاب الهی هتک مجدد به این کتاب نجات بخش بشریت با مجوز دولت هتاک سوئد مایه خشم مقدس و سراسری مسلمانان و آزادی خواهان جهان و جمهوری اسلامی ایران و حوزه‌های علمیه گشت ، ضمن ابراز محکومیت شدید این اقدام ضد اسلامی و آزادی ، حوزه‌های علمیه و حوزه علمیه قم موحدان ، مسلمانان و آزادی خواهان جهان را به اعلام موضع قاطع و روشن فرامی‌خواند و از مردم شریف ایران و سوگواران سالار شهیدان ع برای ابراز انزجار و حضور در مراسم اعتراض سراسری پس از نماز جمعه ۳۰ تیرماه دعوت به عمل می آورد.

از دولت های جهان و دولت ها و مجامع علمی و مردمی عالم اسلام و جمهوری اسلامی ایران برخورد قاطع و متناسب با اقدام سخیف دستگاه حاکمه سوئد انتظار می‌رود.

دولت سوئد بداند اکنون از منفورترین دولت ها در میان مسلمانان و جهان اسلام است و همه عالم اسلام از آن متنفر و بر اصلاح مواضع وجبران این اقدام بی شرمانه اصرار دارند.

از مجامع بین‌المللی و سازمان ملل انتظار می‌رود برنامه ای اساسی برای حل این مشکل مهم جهانی بیاندیشند.

امید است مسؤولان محترم جمهوری اسلامی ایران تدابیر لازم اندیشیده ، اقدامات جدی و سریع در این زمینه بعمل آورند.

قرآن کریم چشمه زلال معارف الهی و راهبر بشر به سعادت ابدی و لبریز از حکمت های آسمانی و مورد احترام و عشق میلیاردها انسان در طول تاریخ بوده است و هر تعرضی به آستان با شکوه آن به هر بهانه ای ، سخیف و سست و محکوم و جنایتی افراطی و بر انگیزاننده نفرت و نا امنی است و همگان در این زمینه مسئولیت دارند.

علی رضا اعرافی

۲ محرم الحرام ۱۴۴۵

۲۹ تیرماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha