چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
ستاد امر

حوزه/ امام جمعه نایین گفت: با استفاده از ظرفیت ماه محرم بایستی از ظرفیت مبلغین برای عرضه اصول و قواعد دین به مردم استفاده شود چرا که اگر دین به صورت صحیح معرفی شود، مشکلات جامعه اسلامی کم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام محمد مطهرخو پیش ازظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر نائین ضمن تبریک انتصاب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با اشاره به نامگذاری دهه اول محرم به نام دهه امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: کارهای بسیار خوبی جهت تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در حوزه ادارات صورت گرفته که ان شاء الله سایر اقشار نیز بایستی نسبت به تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر خود اقدام نمایند.

وی ادامه داد: در مرحله اول بایستی نسبت به آگاهی دادن سطح جامعه نسبت به دو فریضه مهم اقدام‌ کرد، متأسفانه امروزه به اشتباه در جامعه امر به معروف و نهی از منکر را مختص به حوزه عفاف و حجاب می‌دانند درصورتی که باید این ذهنیت اصلاح شود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر نائین گفت: با استفاده از ظرفیت ماه محرم بایستی از ظرفیت مبلغین برای عرضه اصول و قوائد دین مبین اسلام به مردم استفاده شود، چرا که اگر دین به صورت صحیح معرفی شود، مشکلات جامعه اسلامی کم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از منظر دین مبین اسلام، همگان وظیفه داریم امر به معروف و نهی از منکر را یاد بگیریم و به سطح جامعه آموزش های لازم را بدهیم.

در ادامه جلسه اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نائین گزارش اقدامات صورت گرفته را بررسی کرده و پیشنهادات لازم برای اجرای برنامه‌های متنوع در دهه امر به معروف و نهی از منکر را ارائه کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha