دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ادارات استان قم

حوزه/ با تصمیم کارگروه اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار استان قم و با توجه به پیش بینی استمرار شرایط آلودگی هوا و ماندگاری ذرات کمتر از ۱۰ میکرون، فردا سه شنبه سوم مردادماه، کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان تعطیل شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از استانداری قم، با تصمیم کارگروه اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار استان قم و با توجه به پیش بینی استمرار شرایط آلودگی هوا و ماندگاری ذرات کمتر از ۱۰ میکرون، فردا سه شنبه سوم مردادماه، کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان (به استثنای دستگاههای خدمات رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) تعطیل می باشند.

بر اساس این اطلاعیه، همچنین فردا سه شنبه کلیه کلاس های موسسات و آموزشگاه ها تعطیل خواهند بود.

ضمنا طبق توافق با کمیسیون هماهنگی بانکها، شعب منتخب طبق اعلام کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها در این روز به صورت کشیک دایر خواهند بود.

از اصناف و مدیران بخش خصوصی درخواست می شود به منظور کاهش مواجهه مردم با آلودگی هوا، ملاحظات لازم را رعایت و تسهیلات مورد نیاز برای آن دسته از کارکنانی که دارای بیماری زمینه ای هستند درنظر گرفته شود. همچنین معاونین استاندار و فرمانداران و بخشداران و مدیران برای هماهنگی در صورت نیاز دردسترس خواهند بود.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت و همراهی مردم استان، تقاضا می شود در مصرف برق و استفاده از سیستم های سرمایشی صرفه جویی لازم را داشته باشند و مدیران ادارات و بانک ها نیز ملزم به قطع کامل سیستم های سرمایشی هستند.

کارگروه مدیریت شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار استان قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha